اطلاعات روسیه: در بین جنگجویان استخدام شده غرب در دونباس گروه های تروریستی اسلامی نیز وجود دارند

© Sputnik / Sergei Averin /  مراجعه به بانک تصاویر اطلاعات روسیه: در بین جنگجویان استخدام شده غرب در دونباس گروه های تروریستی اسلامی نیز وجود دارند
اطلاعات روسیه: در بین جنگجویان استخدام شده غرب در دونباس گروه های تروریستی اسلامی نیز وجود دارند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2022
اشتراک
سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد: در میان شبه نظامیانی که توسط غرب برای جنگ در دونباس استخدام شده اند، نمایندگان گروه های تروریستی اسلامی نیز حضور دارند.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس اطلاعات خارجی روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: فعالیت تلاش‌ های سازمان‌ های اطلاعاتی غربی برای جذب "سربازان کارکشته" در کشورهای خاورمیانه و نزدیک رو به رشد است. هدف آنها شبه‌ نظامیان گروه‌ های تروریستی اسلامگرای مختلف است که مدت‌هاست تصور ارزش جان انسان‌ها را از دست داده‌اند و هیچ تصوری از سرنوشت ساکنان کشوری دور از خود ندارند.
وضعیت در دونباس در روزهای اخیر تشدید شده است، ساکنین جمهوری خودخوانده دونباس و جمهوری خودخوانده لوهانسک از گلوله باران های زیادی توسط نیروهای امنیتی اوکراین خبر دادند.
رهبری جمهوری خودخوانده دونباس و جمهوری خودخوانده لوهانسک از تخلیه موقت شهروندان به منطقه روستوف در ارتباط با تهدید حمله اوکراین خبر داد. این در درجه اول مربوط به زنان، کودکان و سالمندان است.
روز شنبه، رهبران جمهوری خودخوانده دونباس و جمهوری خودخوانده لوهانسک احکامی را در مورد بسیج عمومی امضا کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала