مدودف: اوکراین به دونباس نیازی ندارد

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر دیمیتری مدودف
دیمیتری مدودف  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2022
اشتراک
دیمیتری مدودف بیان داشت: اوکراین به دونباس نیازی ندارد، آنها از این منطقه به عنوان یک ابزار چانه زنی استفاده می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف معاون ریاست شورای امنیت روسیه در جریان جلسه خارج از موعد این شورا بیان داشت: اوکراین به دونباس نیازی ندارد، آنها از این منطقه به عنوان یک ابزار چانه زنی در تجارت برای کسب موقعیت استفاده بکنند.
مدودف گفت: " اگر در مورد وضعیتی که در اطراف جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک ایجاد شده، صحبت کنیم، کاملا بدیهی است که در هر صورت به نظر من که صحبت های همکارانم هم تایید می شود، اوکراین به این سرزمین ها نیازی ندارد. در اصل از آنها به عنوان یک ابزار چانه زنی در تجارت برای کسب موقعیت استفاده می کند."
وی خاطر نشان کرد که ساکنین جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک همچنین حمایتی از اوکراین دریافت نمی کنند بلکه برعکس تحت سرکوب توده ای و انبوه قرار می گیرند.
مدودف افزود: " که شامل گلوله باران، محروم شدن از مزایای اولیه و نقض حقوق بشر است."
روز پنج شنبه اوضاع در دونباس تشدید شد. جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک از ده ها حمله توسط نیروهای امنیتی اوکراین خبر دادند. رهبران جمهوری های خلق دونتسک و لوهاسنک از تخلیه موقت شهروندان خود به منطقه روستوف در روسیه اطلاع دادند. به گفته دنیس پوشیلین، رئیس جمهور اوکراین ولادیمیر زلنسکی به زودی به ارتش دستور حمله به دونباس را خواهد داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала