تاکید عضو کمیسیون عمران مجلس ایران بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حمل و نقل هوایی و ریلی

© Sputnik / Arina Topolevaсамолет иран
самолет иран  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2022
اشتراک
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ایران، تاکید کرد که استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری بین مسافران و داشتن کارت واکسن مواردی است که باید در سیستم حمل و نق به طور جدی دنبال شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، رحمت الله فیروزی پوربادی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در حمل و نقل ریلی، جاده ای و هوایی، بیان کرد: موج ششم بیماری کرونا با شیوع سویه اومیکرون در سطح کشور آغاز شده و همان طوری که بارها بر آن تاکید شده است پروتکل های بهداشتی در همه سطوح تا ریشه کن شدن بیماری باید با جدیت دنبال شود. در وسایل حمل و نقل عمومی نظیر هواپیما، قطار و اتوبوس نیز باید پروتکل های بهداشتی با جدیت اجرایی شود.
وی در ادامه اظهار کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری بین مسافران و داشتن کارت واکسن مواردی است که باید در سیستم حمل و نقل مورد توجه قرار گیرد. مردم نیز باید پروتکل های را جدی تلقی کرده و حتما در وهله اول نسبت به واکسیناسیون و در وهله دوم به رعایت پروتکل ها توجه داشته باشند.
نماینده مردم نظنز در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تا پایان این بیماری در حوزه حمل و نقل ریلی و هوایی پروتکل های بهداشتی باید جدی تلقی شده و با بخش هایی که رعایت نمی کنند باید برخورد صورت گیرد و نباید نسبت به این بیماری سهل انگاری صورت گیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала