فرمانده کل ارتش ایران از آمادگی صد در صدی نیروی زمینی خبر داد

© Photo / IRNAامیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2022
اشتراک
موسوی: نیروی زمینی ارتش برای اجرای ماموریت‌های محوله آمادگی صد درصدی دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش ایران با اشاره به بروز رسانی تجهیزات و فناوری‌های نیروی زمینی گفت: نیروی زمینی ارتش برای اجرای ماموریت‌های محوله آمادگی صد درصدی دارد.
عبدالرحیم موسوی افزود: آنچه که امروز ارائه شد بخشی از توانمندی نیروی زمینی ارتش است که با هم افزایی نیروی انسانی و تجهیزات فناوری روز، به دست آمده است.
فرمانده کل ارتش ایران ادامه داد: تجهیزات و فناوری‍های ارائه شده در نیروی زمینی ارتش متناسب با نوع تهدیدات، بروز رسانی، ساخته، پرداخته و وارد چرخه دفاعی کشور شده است. بدین ترتیب توان دفاعی نیروی زمینی برای اجرای هر گونه ماموریت ابلاغی ارتقا یافته و این نیرو قادر است کار خود را در صحنه‌های عملیاتی به نحو مطلوبی انجام دهد.
موسوی با اشاره به اجرای رزمایش‌های عمومی و تخصصی نیروی زمینی گفت: همانگونه که در طول سال در رزمایش‌ها مشاهده می‍شود راهبردها و تاکتیک‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش در یک صحنه عملیاتی متناسب با تهدیدات احتمالی انجام می‌شود و رزمندگان ما طی این صحنه‌های عملیاتی شبیه سازی شده، روش‍های مقابله را تمرین کرده و توان رزمی خود را ارتقا می‌دهند.
وی افزود: امروز با توجه به اقدامات صورت گرفته می‌توان گفت نیروی زمینی ارتش برای اجرای ماموریت‌هایی که به آن محول شود آمادگی اجرای صد در صدی دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала