تمجید موزیسین ایتالیایی از فرهنگ مردم ایران +ویدئو، عکس

© REUTERS / Thilo SchmuelgenМузыкант играет на пианино на рождественской ярмарке в Кельне
Музыкант играет на пианино на рождественской ярмарке в Кельне   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2022
اشتراک
جیووانی گوئیدی، پیانیست ایتالیایی که در سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر شرکت کرده بود، پس از ترک ایران برای مخاطبان و هنردوستان ایرانی پیام تشکر منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، جیووانی گوئیدی، پیانیست ایتالیایی، اگرچه پیش‌زمینه موسیقی کلاسیک دارد، ولی فعالیتش در حوزه موسیقی جز است و یکی از پروژه‌های او، "تریو جیووانی گوئیدی" است. وی همچنین سایر فعالیت‌هایش را در قالب کوارتت و بداهه‌نوازی پیانو انجام می‌دهد. این پیانیست ایتالیایی که روز ۲۵ بهمن‌ همراه با گروه شش نفری خود، ارکستر ایتالیای کوچک را در قالب سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر در سالن تالار وحدت روی صحنه برد، پس از ترک ایران، برای مخاطبان و هنردوستان ایرانی یک پیام اینستاگرامی منتشر کرد.
گوئیدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "اکنون ما در حال ترک ایران هستیم. دفعه قبل در سال ۲۰۱۶ این‌جا بودم و قسم می‌خورم با فرهنگ‌تر، احساسی‌تر، گرم‌تر و مطلع‌تر از ایرانی‌ها ندیده‌ام. می‌دانم که آن‌ها حتی بالاتر از این تعریف‌ها هستند."
کاربران بسیاری از انتشار این پست و شنیدن این خبر خوشحال شده‌اند و عنوان می‌کنند حقیقت همین است که این نوازنده‌ی ایتالیایی از آن صحبت کرده است. این کاربران معتقدند این مسئله قابل توجه ایرانیانی باشند که خودتحقیری می‌کنند و از کشور خود، ایران بدگویی می‌کنند. جمعی از کاربران با کنایه و طنز عنوان می‌کنند او قطعا با ایران به خوبی آشنا نشده‌ است که این چنین از ایران تعریف کرده است و همین‌طور اگر فتوای حرام بودن آلات موسیقی را بشنود سر به بیابان خواهد گذاشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала