حذف عکس جنجالی به دلیل عصبانیت کاربران از همسر خانم بازیگر +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / Mahnaz Afshar
Mahnaz Afshar - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2022
اشتراک
مهناز افشار: "به احترام مردم عزیزی که احساسات‌شان یک دنیا ارزش دارد عکس را حذف می‌کنم."
به گزارش اسپوتنیک، اقدام مهناز افشار برای حذف عکس پرحاشیه خود و همسر سابقش از پیج شخصی‌اش مورد توجه برخی کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
مهناز افشار، بازیگر سینما به مناسبت روز مرد پستی در اینستاگرام خود منتشر کرده بود که سر و صدای زیادی به راه داشت. وی با انتشار پیامی در اینستاگرامش در این‌باره نوشت: "چند روز قبل به مناسبت روز مرد و پدر، عکسی رو منتشر کردم که فکر‌ می‌کردم تصویری سرشار از احترام به خانواده، روابط انسانی و محبت باشه. در کنار انبوهی از مهر و محبت شما، ناباورانه شاهد تهییج انواع تحلیل‌های گوناگون مذهبی، سیاسی و اقتصادی هم شدم و قلبم شکست. به احترام همه آن مردم عزیزی که احساساتشون برای من یک دنیا ارزش داره، عکس رو حذف می‌کنم."
بسیاری از کاربران معتقدند بازیگران ایرانی برای بالا رفتن نام‌شان از این اقدامات استفاده می‌کنند و عده‌ای نیز گمان می‌کنند این رویدادها به طور ناخودآگاه و تصادفی رخ دادند. برخی از کاربران با یادآوری ظلم‌هایی که یاسین رامین، همسر مهناز افشار در حق مردم ایران روا داشته است این بازیگر ایرانی را مورد غضب خود قرار می‌دهند. برخی دیگر از کاربران با نظر متفاوت خطاب به مهناز افشار می‌گویند تو مسئول زندگی خود هستی بنابراین هر طور که می‌خواهی زندگی کن و به حرف مردم نیز اعتنا نکن اما بعضی دیگر از کاربران بر این باورند بازیگران، فوتبالیست‌ها و شخصیت‌های معروف بر حسب منافع‌شان قدم بر می‌دارند نه بر مبنای زندگی شخصی خود؛ چرا که منافع دیگران در گرو منافع آن‌ها است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала