تصاوير از كودكان تخليه شده از دونتسک به روسیه+عکس، ویدئو

© Sputnik / John Trastتصاوير از كودكان تخليه شده از دونتسک
تصاوير از كودكان تخليه شده از دونتسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.02.2022
اشتراک
اولین پناهندگان از دونباس به اردوگاه نزدیک روستوف رسیدند.
به گزارش اسپوتنیک، نماینده کمپ به پناهندگان گفت که اولین اتوبوس ها با ساکنان تخلیه شده دونباس وارد منطقه روستوف شدند، قرار است افراد در اردوگاه Zvezdaمستقر شوند، در مجموع تا 400 نفر پیش بینی می شود.
وی خاطرنشان کرد: "انتظار می‌رود حداکثر 400 نفر زن و کودک باشند. همه چیز برای اسکان آنها آماده است، اسکان در حال حاضر در حال انجام است. دو اتوبوس در حال حاضر رسیده اند، کمی بیش از 50 نفر."
پیش از این، سران جمهوری های خلق خودخوانده دونتسک و لوهانسک، دنیس پوشیلین و لئونید پاسچنیک، از تخلیه سازماندهی شده دسته جمعی غیرنظامیان به روسیه به دلیل تهاجم احتمالی نیروهای امنیتی اوکراین خبر داده بودند. بیشتر زنان، کودکان و افراد مسن ترک می کنند. مردان در جمهوری باقی می مانند.
همانطور که ادوارد باسورین، نماینده شبه نظامیان جمهوری خلق دونتسک خاطرنشان کرد، تخلیه به روسیه در شب ادامه خواهد داشت، بسیاری از اتوبوس ها در دونتسک به طور خاص برای این کار از پروازها حذف شدند. همانطور که در وزارت شرایط اضطراری جمهوری خلق دونتسک توضیح داده است، برنامه ریزی شده است که 700000 نفر از ساکنان خارج شوند.
یک ستاد عملیاتی در منطقه روستوف ایجاد شده است که به مسائل پذیرش، اسکان، غذا و مراقبت های پزشکی برای پناهندگان می پردازد. الکساندر چوپریان، سرپرست وزارت اورژانس روسیه، به نمایندگی از ولادیمیر پوتین به منطقه پرواز کرد. به دستور رئیس جمهور، هر پناهنده از دونباس ده هزار روبل دریافت می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала