لاوروف: غرب می‌خواهد از پیشنهادات امنیتی روسیه آنچه به سود آنها نیست، خارج کند

© Sputnik / Sergey Guneyev /  مراجعه به بانک تصاویر Выступление главы МИД РФ С. Лаврова перед студентами МГИМО
Выступление главы МИД РФ С. Лаврова перед студентами МГИМО - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.02.2022
اشتراک
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که غرب می‌خواهد از پیشنهادات امنیتی روسیه آنچه به سود آنها نیست، خارج کنند، این قابل قبول نیست.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: غرب می‌خواهد از پیشنهادات امنیتی روسیه، آنچه به سود آنها نیست. وی تاکید کرد که این قابل قبول نیست.
وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس خبری با همتای ایتالیایی خود افزود: در حال حاضر حداقل در پاسخ آمریکا خوب و تا حدی در پاسخ ناتو آمادگی برای موضوع مذاکره شدن این موضوعات ابراز شده است، ما از این استقبال می کنیم. اما نکته اصلی برای ما این است که برخی بندهای جداگانه را از بسته پیشنهادی خارج نکنیم و بعد بگوییم که همه مشکلات را حل کرده ایم. ما این مشکلات را حل نمی کنیم تا زمانی که در مورد مواضع کلیدی که امنیت در اروپا به آن بستگی دارد، توافق کنیم که شامل عدم گسترش ناتو به شرق است، عدم استقرار سلاح های ضربتی است و احترام به نظامی-سیاسی است.
وی در پایان گفت: استدلال های ما مبتنی بر فرمول تجزیه ناپذیری امنیت است که در بالاترین سطح توافق شده است، که غرب می خواهد تنها یک بخش را که برای آنها مناسب است بیرون بکشد. این کارساز نخواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала