ادعای نخست‌ وزیر سابق قطر در خصوص علت مرگ یاسر عرفات

© Flickr / World Economic ForumPresident of the Palestinian Authority Yasser Arafat
President of the Palestinian Authority Yasser Arafat  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.02.2022
اشتراک
نخست وزیر سابق قطر مدعی شد که تغییرات ناگهانی‌ که در سلامتی یاسر عرفات رخ داد، دالّ بر این است که برنامه‌ای علیه او وجود داشته است.
به گزارش به نقل از النشرة لبنان، حمد بن جاسم، نخست وزیر و وزیر خارجه سابق قطر رئیس در خصوص مرگ یاسر عرفات، پیشین تشکیلات خودگردان اظهار داشت: چند ماه قبل از بیماری یاسر عرفات، رئیس پیشین تشکیلات خودگردان فلسطین در دفتر من در دوحه در آن زمان، نشستی برگزار شد که در آن شخصیت‌های فلسطینی و نمایندگانی از طرف اسرائیلی حضور داشتند و تمامی سازوکارهایی که عرفات از طریق آن می‌توانست بدون هیچ مشکلی و در سلامت به خارج از فلسطین برود، مورد بررسی قرار گرفت.
همسرعرفات: اگر یادداشت‌های همسرم را فاش کنم، برخی مقامات رسوا خواهند شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.08.2020
همسر عرفات: اگر یادداشت‌های همسرم را فاش کنم، برخی مقامات رسوا خواهند شد
وزیر خارجه سابق قطر افزود: پس از گذشت یک مدت کوتاهی طرف‌هایی که در نشست بودند اعلام کردند که دیگر نیازی نیست به ادامه این موضوع پرداخته شود. پس از گذشت سه ماه با بیماری عرفات غافلگیر و متعجب شدیم و سپس وی فوت کرد.
نخست وزیر سابق قطر افزوود: تغییرات ناگهانی‌ای که در سلامتی عرفات رخ داد، دالّ بر این است که برنامه‌ای علیه او وجود داشته و چه بسا برخی چیزی به عرفات داده بودند تا او را از بین ببرند.
یاسر عرفات، برنده جایزه صلح نوبل، که برای نزدیک به چهار دهه رهبری جنبش استقلال سرزمین ‌های فلسطینی را بر عهده داشت، در ۱۱ نوامبر ۲۰۰۴ پس از چند هفته دوره درمانی در بیمارستانی در پاریس درگذشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала