چاپ نام همسر سابق روی سطل زباله برای روز ولنتاین +عکس

© AFP 2023 / Atta KenareОчистка мусорного контейнера с нарисованным смайликом для информирования о COVID-19 в Тегеране
Очистка мусорного контейнера с нарисованным смайликом для информирования о COVID-19 в Тегеране  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2022
اشتراک
پنجاه هزار فرصت از سوی شرکت مدیریت زباله در انگلشستان برای افرادی که می‌خواهند احساسات واقعی خود را نسبت به همسر سابق خود نشان دهند.
به گزارش اسپوتنیک، در بریتانیا برای روز ولنتاین ترتیبی داده شده تا افراد عاشقان رها شده، یارهای گذشته‌ی متخاصم اکنون و یا نام همسر سابق خود را برای این روز ویژه روی سطل زباله چاپ کنند. شرکت مدیریت زباله BusinessWaste.co.uk به ۵۰۰۰۰ نفر این فرصت را می‌دهد تا احساسات واقعی خود را نسبت به همسر سابق خود نشان دهند و به صورت رایگان یک سطل به نام آنها نامگذاری کنند. به گفته این وب سایت، تنها کاری که افراد باید انجام دهند این است که یک فرم آنلاین را پر کرده و اندازه سطل را انتخاب کنند. سطل‌های نامگذاری شده، که به رنگ سبز روشن هستند، برای زباله‌های تجاری استفاده خواهند شد و در سراسر بریتانیا ظاهر خواهند شد.
در توضیح این سرویس آمده است: "اگر تا به حال فکر کرده‌اید که همسر سابقتان فقط ارزش انداختن در سطل را دارد، یک قدم جلوتر بروید و رسماً یک سطل زباله را به نام آن‌ها نامگذاری کنید تا دنیا ببیند. و شما می‌توانید آن احساسات تلخ را رها کنید و عصبانیت ناشی از زندگی کم و اتلاف فضای سابق خود را رها کنید، با این آگاهی که نام آنها اکنون با افتخار در جایی که لیاقتش را دارند روی سطل زباله نمایش داده می شود." مارک هال، مدیر مؤسس BusinessWaste.co.uk، گفت: "ما این فرصت را ارائه می‌دهیم که در این روز خاص عشق، یک سطل به افتخار همسر سابق خود نامگذاری کنید؛ ما امیدواریم که نام بردن از نام سابق خود به نام سطل زباله به شما کمک کند یک بار برای همیشه آنها را پشت سر بگذارید."
البته راه‌های دیگری نیز برای احترام به همسران نامطلوب خود در روز ولنتاین وجود دارد، مانند نامگذاری یک سوسک به نام آنها. مرکز حفاظت همسلی در کنت با اهدای تنها ۱.۵ پوند، از عموم مردم دعوت می‌کند تا در "برنامه یک سوسک نامگذاری کنید" شرکت کنند و به یکی از جانداران نام انتخابی شما را بدهد. این باغ وحش گفت: "این فرصت را به شما می‌دهد که به افتخار شما یا "کسی" سابق بی‌ارزش دوستتان، یک سوسک را در این تعطیلات ویژه عشق با فقط ۱.۵ پوند نامگذاری کنید. کسانی که اهدا می‌کنند گواهی قابل دانلود دریافت می‌کنند و نام سابق آنها در "roach board" باغ وحش که در روز ولنتاین منتشر می‌شود درج می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب‌سایت مرکز حفاظت همزلی through the Hemsley Conservation Centre’s website، یک سوسک را نام ببرند و باید در مرحله پرداخت کمک مالی روی "افزودن یادداشت" کلیک کنند تا نام سابق خود را در "تخته سوسک" دریافت کنند.
کاربران بسیاری ضمن اینکه این ایده و طرح‌ها را مضحک می‌دانند عنوان می‌کنند این کار را تایید نمی‌کنند و موافق چنین اقدامی نیستند چراکه هر یک از این دو نفر در گذشته یکدیگر را دوست داشته‌اند و به پاس این علاقه بهتر است دست به چنین اقدام نزنند چراکه راه‌های بهتری برای فراموش کردن گذشته و فکر نکردن به رابطه‌های شکست خورده وجود دارد.
غالب کاربران این اقدامات را توهین می‌دانند و معتقدند برای دنیایی که این چنین روز به روز رو به سقوط و نابودی نزدیک‌تر می‌شود متاسف هستند. برخی از کاربران اما این رفتار را شایسته‌ی افرادی می‌دانند که به یک عشق پاک خیانت کرد‌ه‌اند و تنهایی و بی‌اعتمادی را به بسیاری هدیه دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала