ممکن است اپل از سه رایانه مک جدید خود زودتر از موعد رونمایی کند + جزئیات

© Depositphotos.com / Denys Prykhodovممکن است اپل از سه رایانه مک جدید خود را زودتر از موعد رونمایی کند + جزئیات
ممکن است اپل از سه رایانه  مک جدید خود را زودتر از موعد رونمایی  کند + جزئیات  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2022
اشتراک
اخباری در اینترنت منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت آمریکایی اپل در حال آماده شدن برای رونمایی همزمان از سه رایانه مک (مکینتاش) جدید خود است که ممکن است در اوایل ماه مارس عرضه شوند.
به گزارش اسپوتنیک، اپل سه رایانه مک جدید خود را بطور همزمان در پایگاه داده اقتصادی اوراسیا ثبت کرده است. از آنجایی که ثبت نام محصولات جدید قبل از عرضه به بازار الزامی است، به این معنی است که رایانه های جدید به زودی ارائه خواهند شد. آنها چگونه خواهند بود؟
طبق آخرین شایعات، اپل در حال حاضر در حال توسعه رایانه های مک بوک ایر، مک بوک پرو 14 و مک مینی جدید است.
ماشین اپل آموزش پذیر خواهد بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2022
ماشین اپل آموزش پذیر خواهد بود
ممکن است اپل برای مک مینی، پردازنده های Apple M1 Pro یا M1 Max را انتخاب کرده و این رایانه جمع و جور و کوچک را به یک دستگاه پر بازده و توانا تبدیل کند. یا ممکن است تراشه جدیدApple M2 را انتخاب کرده و قیمت آن را برای رایانه مک مینی مقرون به صرفه نگه دارد. مک بوک پرو 14 جدید نیز به نوبه خود دارای تراشه M2 خواهد بود که آن را ارزان ترین لپ تاپ در خط مک بوک پرو خواهد کرد. این تراشه باید جای MacBook Pro 13 را در پردازنده M1 بگیرد.
جالب ترین دستگاه جدید مک بوک ایر خواهد بود که طراحی کاملاً جدیدی به سبک iMac و مک بوک پرو 14 جدید را دریافت خواهد کرد. این دستگاه حاشیه های نازکی در اطراف نمایشگر دریافت می کند، بدنه گویی شکل خود را از دست داده و همچنین پورت های تمام و کمال و شارژ مغناطیسی MagSafe را به دست خواهد آورد. این لپ تاپ با پردازنده Apple M2 کار خواهد کرد.
طبق شایعات، مراسم بعدی رونمایی از محصولات اپل در ماه مارس برگزار خواهد شد. امکان دارد دستگاه های جدید در این مراسم عرضه شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала