گزارش و تحلیل

خوانندگان وبگاه Guancha چین، غرب را به هراس افکنی متهم کردند

© Fotolia / Elis Lasopرسانه های غربی تنها اپیزودهای مرتبط با روسیه را از اسناد پاناما منتشر می کنند
رسانه های غربی تنها اپیزودهای مرتبط با روسیه را از اسناد پاناما منتشر می کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2022
اشتراک
گوانچا: رسانه های غربی مطمئن بودند که 16 فوریه "تهاجم روسیه" آغاز می شود. بایدن قول داد که هر کاری برای حل مشکل از طریق دیپلماسی انجام دهد.
اسپوتنیک به نقل از گزارش سی ان ان می نویسد که در 15 فوریه، بایدن، رئیس جمهور آمریکا درباره اوضاع روسیه و اوکراین صحبت کرد و خاطرنشان نمود که در گفت و گوی تلفنی با ولادیمیر پوتین، آمادگی طرف آمریکایی را برای مذاکره با روسیه به منظور دستیابی به "تفاهم کتبی" از طریق مجاری دیپلماتیک اعلام کرد. رهبر آمریکا بر لزوم استفاده از هر فرصت دیپلماتیک تاکید کرد، بنابراین واشنگتن در حال حاضر با متحدان و شرکای خود برای گفتگو در این زمینه تماس گرفته است.
بایدن گفت که ایالات متحده خروج نیروهای روسی از مرز اوکراین را "تایید" نکرده و گفت که روسیه همچنان بیش از 150 هزار نیرو در منطقه مستقر کرده و "هنوز امکان تهاجم وجود دارد"، بنابراین شهروندان آمریکایی باید اوکراین را هر چه زودتر ترک کنند.
Россия не оправдала надежд на вторжение - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2022
روسیه امید بایدن به تهاجم به اوکراین را تحقق نبخشید!
به این مناسبت، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در همان روز گفت:" 15 فوریه 2022 به عنوان روز شکست تبلیغات غرب برای جنگ در تاریخ ثبت خواهد شد. آنها بدون حتی یک شلیک گلوله تحقیر و نابود شدند."
کامنت خوانندگان چینی
عقاب آشاتوکا
آیا ایالات متحده از طریق مجاری دیپلماتیک در مورد موضوع عدم مداخله روسیه در اوکراین هماهنگی می کند؟ یعنی خود پیرمرد قرار است به آنجا حمله کند!
در آب جوشیده ساده پخته شود
رسانه های اوکراینی نظرسنجی کوچکی انجام دادند و از مردم پرسیدند که آیا ادعای رسانه های غربی مبنی بر اینکه "روسیه قصد حمله دارد" را باور دارند... 70 درصد آن را باور نمی کنند. زلنسکی و تیمش هر کاری که می‌توانستند انجام دادند تا اعتماد ببر در کاخ سفید را کسب کنند، اما به نتیجه نگاه کنید - آنها فریب خورده‌اند و شهرت احمق را پیدا کردند.
دارایی های CCST در پاسخ
خبر باور نکردنی! در 16 فوریه 2022، ارتش روسیه، تحت پوشش هواپیما، تانک، موشک و آتش توپخانه کاتیوشا، به اوکراین حمله نکرد!
روزنامه سان مقاله خود در مورد تهاجم روسیه به اوکراین را ویرایش کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2022
روزنامه سان مقاله خود در مورد "تهاجم" روسیه به اوکراین را ویرایش کرد
اکنون آمریکایی ها سعی دارند شرم خود را پنهان کنند. مسئله اوکراین بار دیگر ثابت کرد که آمریکا کشوری سرکش است! از این به بعد، اگر کسی در چین شروع به گفتن کند که آمریکا بد نیست، دشمن شماره یک مردم کل کشور اعلام و مجازات خواهد شد.
guan_15725795031362
"با توجه به همه گیری، این جنگ روسیه و اوکراین به صورت آنلاین منتقل شده است. ما برای ناراحتی ایجاد شده از همه بازیکنان عذرخواهی می کنیم.
تاریکی الهام
بایدن فقط از دو جهت خوب است: کیفیت خواب خوبی دارد، می تواند در هر جایی نشسته بخوابد و ساخد و ساز عالی. به موقع غذا می خورد و به موقع می خوابد.
پر- ناظر
آیا شما هنوز فکر می کنید که امپریالیست های آمریکا از روی اطلاعات قضاوت می کنند؟
oldoffice
این ویروسی است که به مغز پیر بایدن حمله کرده است.
آ دو
نشانه های یک امپراتوری در حال زوال روز به روز آشکارتر می شود
Voyagerrrrrr
رئیس جمهور شایعات را هدایت می کند، هی، دزدی هم اینک به ایدئولوژی ملی آمریکا تبدیل شده است!
آسمان پهن
من معتقدم که ایالات متحده ممکن است به زودی از هم بپاشد!
سنگ قدیمی حرفی برای گفتن ندارد
تمام این نمایش فقط برای راندن سرمایه از اروپا به آمریکا است.
دانش آموز مدرسه مو
طبق قوانین چین، کسانی که شایعات را بدون تایید منتشر می کنند و بیش از 500 بار آن را ارسال می کنند، مجرمان جدی هستند و مجازات آنها تا سه سال زندان و محرومیت از حقوق سیاسی است. می توانم از آمریکای متهم بپرسم: در دفاع از خود چه می توانید بگویید؟
منبع: روسیه برنامه ای برای انتقال سفارت در اوکراین از کی یف ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2022
منبع: روسیه برنامه ای برای انتقال سفارت در اوکراین از کی یف ندارد
عجله کنید رزومه نشان بدهید
آمريكا سعي مي كند حمله روسيه را اغراق آميز جلوه دهد، فقط براي تشويق به بازگشت سرمايه به آنها!
پگاسوس و اژدها
کاملاً سازگار است! قبلاً حمله 16 فوریه بود. اکنون رسانه ها می نویسند "زودترین تهاجم می توانست در 16 فوریه باشد." و بعد تهاجم در ماه فوریه دقیقا تا آخر مارس صد در صد امسال خواهد بود. ها-ها.
ای بو
آیا روسیه بود که به اوکراین حمله کرد یا ایالات متحده؟ اگرچه آنها این کار را با اجازه زلنسکی انجام دادند.
guan_16027446762021
من می گویم که شما قصد تهاجم دارید و هیچ استدلال متقابلی را نمی پذیرید. تهاجم نکردی؟ خوب! پس این من بودم که جلوی نفوذ شما را گرفتم.
66805
آمریکایی ها همیشه از هر درگیری منفعت می گرفتند و اگر درگیری نبود، خودشان آن را ایجاد می کردند.
guan_15837967182451
ایالات متحده تقریباً دروغ های خود را باور کرد، اما پوتین به این راحتی فریب نمی خورد. اگر آمریکایی ها به این خط ادامه دهند، مردمی بی شرم هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала