تلاش ناوهای ناتو برای شناسایی کشتی های روسی در دریای مدیترانه

© Sputnik / Pavel Lvov /  مراجعه به بانک تصاویر تلاش ناوهای ناتو برای شناسایی کشتی های روسی در دریای مدیترانه
تلاش ناوهای ناتو برای شناسایی کشتی های روسی در دریای مدیترانه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2022
اشتراک
یک منبع آگاه به اسپوتنیک اذعان کرد: ناوهای ناتو تلاش کردند تا در جریان تمرینات گروه نیروی دریایی روسیه در دریای مدیترانه، اقدام به شناسایی الکترونیکی کشتی های روسی کنند.
به گزارش اسپوتنیک، این منبع آگاه گفت: ناوچه های ناتو تلاش کردند تا در جریان تمرینات برنامه ریزی شده گروه های نیروی دریایی روسیه در شرق مدیترانه روز سه شنبه، شناسایی الکترونیکی و الکترونیکی کشتی های روسی را انجام دهند.
به گفته وی، در نتیجه، خدمه رزمناوهای موشکی روسیه فرکانس های رادارهای کشتی های اتحاد آتلانتیک شمالی را شناسایی کردند، پارامترهای حرکت آنها را تعیین کردند و آنها را برای اسکورت همراهی نمودند.
سرگی لاوروف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2022
لاوروف: واکنش روسیه به پاسخ آمریکا و ناتو در زمینه امنیت منتشر خواهد شد
۱۵ کشتی جنگی از ناوگان اقیانوس آرام، شمال و دریای سیاه در تمرینات نیروی دریایی در دریای مدیترانه از جمله رزمناوهای موشکی وایراگ و مارشال اوستینوف، ناوچه‌های آدمیرال کاساتانوف و آدمیرال گریگوریویچ، کشتی‌های بزرگ ضد زیردریایی آدمیرال تریبوتس، نایب دریاسالار کولاکوف و شناورهای پشتیبانی و همچنین بیش از ۳۰ فروند هواپیمای نیروی هوافضای روسیه در این مانور شرکت دارند.
یکی از وظایف این مانور، به گفته فرمانده کل نیروی دریایی، تمرین رزمی رزمی کشتی‌ها و هواپیماهای روسی برای شکست گروه‌های کشتی دشمن ساختگی بود.
سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه که وارد سوریه شد، روز سه شنبه از تمرینات در دریای مدیترانه بازدید کرد.
گروه‌های ناو هواپیمابر ناتو، ناو هواپیمابر هری ترومن از نیروی دریایی ایالات متحده، ناو هواپیمابر شارل دوگل از نیروی دریایی فرانسه، و ناو هواپیمابر کُنت ایدی کاوور از نیروی دریایی ایتالیا، همراه با کشتی‌های مهاجم و کشتی های پشتیبانی در حال حاضر در دریای مدیترانه حضور دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала