هنرپیشه‌ی ایرانی برای بار دوم از نمونه‌ی جدید عطر خود با نام "نوید" رونمایی کرد +ویدئو، عکس

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر Perfume and toilet water Red Moscow produced by Novaya Zarya
Perfume and toilet water Red Moscow produced by Novaya Zarya - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2022
اشتراک
نوید محمدزاده به همراه همسرش، فرشته حسینی به مال‌های سطح تهران رفتند و از عطر جدید "نوید" رونمایی کردند.
به گزارش اسپوتنیک، عطر ادکلن نوید محمدزاده بازیگر و ستاره سینمای ایران در انواع مردانه و زنانه در سال گذشته رونمایی و برای فروش وارد بازار شد. عطر ادکلن نوید محمدزاده در انواع مردانه و زنانه به نام‌های Navid for Him و Navid for Her وجود دارد و تا امروز از کلکسیون عطری وی ۴ عطر روانه بازار شده که عبارتند از: ادو پرفیوم زنانه نوید محمدزاده، ادو پرفیوم مردانه نوید محمدزاده، عطر سواق زنانه نوید محمدزاده و عطر سواق مردانه نوید محمدزاده.
امسال نیز برای بار دیگر این هنرپیشه پرطرفدار و محبوب به همراه همسرش، فرشته حسینی به مال‌های سطح شهر تهران رفت تا از عطر جدید شرکتش رونمایی کند. وی در کنار همسرش و با طرفداران خود عکس انداخت و جعبه عطر آنها را امضا کرد.
کاربران فراونی از زمانی که خبر به بازار آمدن عطر نوید محمدزاده را شنیده‌اند در صفحات اجتماعی با این موضوع شوخی‌های بسیاری می‌کنند و این موضوع را دست مایه طنز قرار داده‌اند. کاربرانی اما چون خود را از طرفداران حقیقی این هنرپیشه می‌دانند عنوان می‌کنند از این برند خرید خواهند کرد و از آن به عنوان یک عطر ایرانی برای یک ستاره سینما‌ی ایرانی که قیمت مناسبی هم دارد استفاده خواهند کرد.
جمعی از کاربران هم با انتقاد از هنرمندانی که به نام خود برند عطر زده‌اند انتقاد می‌کنند و با کنایه عنوان می‌کنند گویا آنان کم درآمد دارند که دست به چنین اقدامی هم زده‌اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала