خرس عروسکی لاکچری ۴۴ میلیون تومانی، هدیه عادی قشر مفرح در ولنتاین +عکس، ویدئو

© REUTERS / Jeenah MoonЧеловек несет воздушные шары во время Дня святого Валентина на Таймс-сквер на Манхэттене, Нью-Йорк
Человек несет воздушные шары во время Дня святого Валентина на Таймс-сквер на Манхэттене, Нью-Йорк - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2022
اشتراک
تصویر خرس بزرگ ولنتاین در قالب گل با رزهای قرمز هلندی با انتقاد تند کاربران ایرانی در فضای مجازی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در حالی که ولنتاین در ایران بسیار مورد توجه شهروندان ایرانی است. شهروندان معتقدند این روز با اختلاف چهار روز از روز عشاق سپندارمذگان، ۲۹ بهمن ماه در ایران فاصله دارد و به همین دلیل برای این روز تدارک می‌بینند و این روز را به معشوقه خود تبریک می‌گویند.
ولنتاین در ایران به عنوان یک رویداد فرهنگی خارجی به شمار می‌آید و بر اساس قانون این کشور، فروش کالاهای مربوط به ولنتاین در روز مربوطه، ممنوع است. اما با این وجود هر ساله این روز با استقبال بسیاری از مردم در ایران روبرو می‌شود.
باکس گل ولنتاین، گل و شکلات مخصوص ولنتاین، گل و عروسک روز ولنتاین و سایر باکس‌های شکلاتی همراه با خرس قرمز برای این روز تدارک دیده می‌شود. تصویری که موجب انتقاد کاربران ایرانی در صفحات اجتماعی شده است تصویر خرس بزرگ قرمز رنگ که با گل رز هلندی تهیه شده و به قیمت ۴۴ میلیون تومان است می‌باشد که بسیاری از کاربران به آن واکنش نشان می‌دهند.
این کاربران مایلند بدانند چه کسی این هدیه را تدارک دیده است و مگر چقدر درآمد دارد که چنین هدیه‌ای تنها برای روز ولنتاین در نظر گرفته است؟! بسیاری دیگر از کاربران با مقایسه این مبلغ با جیب خالی جمعی از مردم در ایران که به نان شب محتاج هستند عنوان می‌کنند با این ۴۴ میلیون چه کارهای خیرخواهانه‌ای که نمیشد کرد و حیف که بسیاری این چنین خرج‌های ریز و درشت می‌کنند و به سایر شهروندان اطراف خود که کم هم نیستند بی‌تفاوت هستند.
کاربرانی نیز در این میان از اینکه روز ولنتاین در ایران مد شده است عصبانی هستند و عنوان می‌کنند بهتر است مردم با چند روز تاخیر روز سپندارمذگان را به عنوان روز عشاق جشن بگیرند تا برای سایر افراد کم سن و سال جامعه نیز فرهنگ‌سازی شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала