حمایت ریاض از تلاش های آمریکا برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر حمایت ریاض از تلاش های آمریکا برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای
حمایت ریاض از تلاش های آمریکا برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2022
اشتراک
عربستان از تلاش‌های آمریکا برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای حمایت کرد و از تلاش‌های واشنگتن برای برآوردن نیازهای دفاعی برای حفظ امنیت و ثبات این کشور و امنیت منطقه قدردانی کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از العربیه، بر اساس متن جلسه کابینه عربستان که روز سه شنبه منتشر شد، دولت عربستان از تلاش های آمریکا برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای حمایت کرده است.
در این سند آمده است: "جلسه کابینه عربستان سعودی در روز سه‌شنبه از تلاش‌های آمریکا برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای حمایت کرد و از تلاش‌های واشنگتن برای برآوردن نیازهای دفاعی پادشاهی برای حفظ امنیت و ثبات این کشور و امنیت منطقه قدردانی کرد".
نشست شورای وزیران سعودی امروز (سه شنبه) به ریاست سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه این کشور برگزار شد. وزیران سعودی در این نشست از تلاش های دولت آمریکا در راستای آنچه "ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای" خوانده شده، حمایت کردند.
در این نشست همچنین تاکید شد: عربستان خواستار از بین بردن ریشه‌های تنش‌زایی در منطقه است و بر لزوم همکاری مشترک برای مقابله با فعالیت های تخریبی "بازوهای ایران در منطقه" تاکید دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала