سفیر ایران در آذربایجان از تقویت مراودات تجاری بین ایران و آذربایجان خبر داد

© Sputnik / Konstantin Chalabovسفیر ایران در آذربایجان از تقویت مراودات تجاری بین ایران و آذربایجان خبر داد
سفیر ایران در آذربایجان از تقویت مراودات تجاری بین ایران و آذربایجان خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.02.2022
اشتراک
موسوی: در رایزنی با طرف آذری تلاش می‌کنیم تا موانع به موجود آمده در تردد کامیون‌ها و همچنین تردد زمینی را بین مسافران 2 کشور برطرف کرده و یک شرایط مطلوب در روابط 2 کشور به وجود آوریم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، عباس موسوی، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان گفت: مراودات اقتصادی، ‌تجاری و مرزی ایران با جمهوری آذربایجان تقویت خواهند شد.
وی افزود: در رایزنی با طرف آذری تلاش می‌کنیم تا موانع به موجود آمده در تردد کامیون‌ها و همچنین تردد زمینی را بین مسافران 2 کشور برطرف کرده و یک شرایط مطلوب در روابط 2 کشور به وجود آوریم.
سفیر ایران در جمهوری آذربایجان گفت: در بازدیدی که از گمرک بیله‌سوار و گمرک طرف آذری داشتیم ضرورت همکاری متقابل را در رفع مشکلات و نارسایی‌های احتمالی یادآور شدیم و انتظار می‌رود در بهترین شرایط روابط ایران و آذربایجان در سال‌های پیش رو توسعه پیدا کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: رونق تجارت و صادرات 2 کشور به نفع مرزنشینان هر 2 منطقه است و در این زمینه سعی بر این است تا حمایت و پشتیبانی‌های لازم از مرزنشینان و تجار 2 کشور انجام شده و برخی ناهماهنگی‌ها نیز برطرف شود.
سفیر ایران در جمهوری آذربایجان اضافه کرد: استان اردبیل و منطقه مرزی بیله‌سوار شرایط خاص و نقش ویژه‌ای را در مراودات 2 کشور انجام داده و از این به بعد نیز این امر مورد حمایت و تقویت جدی قرار می‌گیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала