محبوبیت ستاره ایرانی فوتبال در پورتو بیشتر از رئیس جمهور پرتغال +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو پرتغال
مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو پرتغال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.02.2022
اشتراک
پاساژهای شهر پورتو را نام و تصاویر مهدی طارمی در برگرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، خبر محبوبیت ستاره ایرانی تیم فوتبال پرتو منتشر شده در فضای مجازی مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته است. محبوبیت عجیب مهدی طارمی به ویژه بعد از درخشش در دیدار با اسپورتینگ در بین مردم پورتو چشمگیر شده است. مهدی طارمی بعد از به ثمر رساندن گل تساوی در دیدار حساس پورتو مقابل اسپورتینگ به شکل عجیبی مورد تشویق تماشاگران این بازی قرار گرفت، ظاهرا این تشویق‌ها به بعد از بازی کشیده شده و مردم شهر پورتو به خیابان‌ها ریخته و با تجمع در مرکز این شهر، نام این بازیکن ایرانی را یک ‌صدا فریاد زدند.
مهدی طارمی در این دیدار ۱ گل زده و ۱ پاس گل نیز داده است و به این ترتیب یکی از روزهای درخشانش را پشت سر گذاشته و به قهرمان پورتویی‌ها تبدیل شده است.
سمیرا ایمانی، مربی لژیونر والیبال ایران که به عنوان مربی تیم والیبال زنان پورتو فعالیت می‌کند، درخصوص مشاهدات خود به روزنامه ایران گفت: "مردم پورتو، طارمی را حتی از رئیس جمهورشان هم بیشتر دوست دارند؛ این جمله را یکی دو بار مدیر تیم والیبال زنان پورتو که خودش پرتغالی است، به من گفته است. در اکثر پاساژها و کافه‌های شهر، پوستر بازیکن تیم ملی ایران نصب شده است. مردم علاقه خاصی به او دارند و هر جا که می‌روی، از طارمی صحبت می‌کنند. برای من به عنوان یک ایرانی باعث افتخار است که طارمی اینقدر در میان مردم اینجا محبوب است."
بسیاری از کاربران با بیان جملات تحسین آمیز او را تشویق می‌کنند و بازیکن ایرانی را افتخار ایران می‌دانند. تعدادی از کاربران نیز طارمی را در حد بازیکنانی همچون مسی و کریس رونالدو می‌دانند و آرزو می‌کنند به مقام آقای گل جهان برسد. برخی از کاربران مهدی طارمی را در مقایسه با دیگر ستارگان فوتبال ایران، داری اخلاق و منش بالاتر می‌دانند و هدف وی را در سطح جهانی می‌بینند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала