چهارقلو به دنیا بیاورید، زمین بگیرید +عکس

© Fotolia / Olegphotorنوزاد در بغل پرستار
نوزاد در بغل پرستار - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.02.2022
اشتراک
به مادران چهارقلوهای متولد۱۴۰۰ و مادرانی که فرزند چهارم آنها متولد دهه فجر ۱۴۰۰ باشد در صورت داشتن شرایط، زمین تعلق می‌گیرد.
به گزارش اسپوتنیک، در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و وزارت راه و شهرسازی به مادران چهارقلوهای متولد ۱۴۰۰ بدون قرعه و مادرانی که فرزند چهارمشان در ایام‌ دهه فجر۱۴۰۰ متولد شده استبه قید قرعه و در صورت داشتن شرایط، زمین تعلق می‌گیرد.
کاربران فضای مجای واکنش‌های مختلفی درباره این خبر دارند، بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند، همین شرایط به تنهایی خودش آنقدر سخت است و کمتر کسی شانس به دست آوردن زمین را دارد اگر هم کسی شانس بیارد چهارقلو در ۱۴۰۰ به دنیا بیاورد باید هفت‌خان رستم بعدی یعنی واجد شرایط بودن را طی کند. عده‌ای از کاربران هم به این موضوع اشاره می‌کنند که چهار تا بچه را به دنیایی که فردایش معلوم نیست و هرروزش بدتر از قبل می‌شود، به خاطر زمین؟ آن زمین هیچ خرجی‌ای برایشان نمی‌شود در نهایت به خاطر هزینه‌های زیاد هر کسی شانس بیارد زمین را بگیرد قطعا پس از مدتی زمین را می‌فروشد، حداقل اگر یک واحد آپارتمان می‌دادند قابل درک بود.
جمعی از کاربران هم عنوان می‌کنند ما خودمان جوانی و زندگی درست نتوانستیم بکنیم به چه حق و امیدی می‌توانیم آن‌ هم چهار تا انسان دیگر را به دنیا دعوت کنیم. یک بچه آوردنم در این شرایط اقتصادی کشور و معشیت مردم ایران و شرایط نامتعادل دنیا و بیماری یک‌ فرزند آوردن هم گناه است چه برسد چهارتا. به هر حال زمین هم بدهند باز هم دردی را دوا نمی‌کند، آقایان مسئول آیا به این موضوع فکر کرده‌اند که چهارتا بچه فردا بزرگ می‌شوند امکانات تحصیل و مدرسه و دانشگاه و کار و درآمد و ازدواج و سیر کردن شکم زن و بچه‌هایشان نیاز دارند، یا اگر دختر باشند باید در این شرایط تورم و گرانی جهیزیه چند هزارمیلیاردی تهیه کنند؟!
برخی از کاربران هم عنوان می‌کنند کشور‌های دیگر به فکر درمان بیماری‌ها و مشکلات دیگرند اما ایران همیشه به هر طریقی سعی دارند فرزند‌آوری را تشویق کند، و احتمالا به خاطر نبود کار و نیروی جوان است چراکه همه جوان‌ها در حال فرار از ایران به مقصد کشور‌های دیگر هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала