اوکراین خواستار ملاقات با روسیه و همه اعضای سند وین ظرف 48 ساعت آتی شد

© Flickr / Vladimir Yaitskiyاوکراین خواستار ملاقات با روسیه و همه اعضای سند وین ظرف 48 ساعت آتی شد
اوکراین خواستار ملاقات با روسیه و همه اعضای سند وین ظرف 48 ساعت آتی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.02.2022
اشتراک
وزیر امور خارجه اوکراین گفت، مقامات اوکراین خواستار نشستی با روسیه و سایر کشورهای عضو سند وین هستنند، چراکه روسیه به درخواست کی یف برای ارائه اطلاعات در خصوص فعالیت های نظامی پاسخ نداده است.
به گزارش اسپوتنیک دمیترو کولبا وزیر امور خارجه اوکراین در حساب توئیتری خود نوشت: "روسیه به درخواست ما برای سند وین پاسخ نداده است. ما در حال برداشتن گام بعدی هستیم. اوکراین خواستار نشستی با روسیه و همه کشورهای شرکت کننده در این سند در 48 ساعت آینده است تا درباره تقویت و جابجایی نیروهای روسیه در امتداد مرزهای ما و در کریمه موقتاً اشغال شده گفتگو کند. اگر روسیه سخنان خود را در مورد تقسیم ناپذیری امنیت در منطقه سازمان امنیت و همکاری اروپا جدی بگیرد، باید به تعهد خود نسبت به شفافیت نظامی برای کاهش تنش و افزایش امنیت برای همه کشورهای شرکت کننده احترام بگذارد."
آیا در اوکراین جنگ می شود؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.02.2022
آیا در اوکراین جنگ می شود؟

پیشتر وزیر امور خارجه اوکراین گفته بود که کی‌ یف از روسیه خواسته است در مورد فعالیت‌ های نظامی در مناطق مجاور خاک اوکراین توضیحاتی ارائه کند. وی همچنین خاطرنشان کرد که کی یف منتظر پاسخ روسیه با اطلاعات مربوط به مناطق فعالیت نظامی و تعداد پرسنل نظامی ظرف 48 ساعت است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала