راهپیمایی 22 بهمن با اسب و تراکتور دریکی از روستاهای استان بوشهر +ویدئو

© AFP 2023 / Belga/Eric LalmandФермеры на пути к зданию Совета ЕС в Брюсселе
Фермеры на пути к зданию Совета ЕС в Брюсселе  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2022
اشتراک
مردم روستای لاور شرقی با وسایل نقلیه موجود راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند.
به گزارش اسپوتنیک، در حواشی خبرهای ۲۲ بهمن سالروز پیروزی جمهوری اسلامی ایران، ویدئویی از راهپیمایی با تراکتور در یکی از روستاها در فضای مجازی منتشر شده می‌شود که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
اهالی روستای لاور شرقی از توابع شهرستان دشتی بوشهر صبح روز 22 بهمن با تراکتور و اسب، این راهپیمایی را برگزار کردند. پیش‌تر در ایران وضعیت قرمز کرونایی اعلام شده بود و گفته شد که راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران و سایر شهرها با خودرو صورت می‌پذیرد که بر همین مبنا اهالی برخی روستاها با وسایل نقلیه خود راهپیمایی را برگزار کردند.
بسیاری از کاربران حرکت روستاییان را تایید می‌کنند و عده‌ای به زیبایی این حرکت واکنش نشان می‌دهند. همچنین فردی خطاب به مسئولین دولتی ایران بیان کرده است، مردم پای به پای شما می‌آیند ببینیم شما چه می‌کنید. بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند گرانی و تورم همچنان ادامه خواهد داشت تا مسئولین بتوانند کسری بودجه دولت را برای مردم جبران کنند. جمعی از کاربران بر این باورند ایرانی‌ها با همه مشکلاتی که برخی دولت و برخی تحریم ها را مقصر آن می‌دانند باز هم حس ایستادگی دارند و برای عظمت ایران به راهپیمایی می‌آیند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала