آخرین آمار کرونا و واکسیناسیون در ایران

© Photo / IRNAکرونا در ایران
کرونا در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2022
اشتراک
مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته در این کشور را اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت ایران آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را به‌شرح زیر اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۸ هزار و ۵۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۲ هزار و ۷۸ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۷۸۰ هزار و ۴۵۳ نفر رسید.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۳۳ هزار و ۵۷۰ نفر رسید. تاکنون ۶ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۲۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۳ هزار و ۳۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2022
ابتلای تصاعدی کادر درمان به کرونا در ایران
تاکنون ۴۵ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۵۴۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در ایران انجام شده است. در زمان حاضر ۲۴۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۸۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
همچنین تاکنون ۶۱ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۲۶۳ نفر دوز اول، ۵۴ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۲۴۴ نفر دوز دوم و ۲۱ میلیون و ۸۴ هزار و ۷۹۵ نفر، دوز سوم واکسن کرونا را در ایران تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در این کشور به ۱۳۷ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۳۰۲ دوز رسید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала