جنجال رونمایی خودرو فوق لاکچری سردار آزمون در میان کاربران +ویدئو

© Photo / IRNAسردار آزمون
سردار آزمون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2022
اشتراک
کاربران حرکت سردار آزمون را دهن کجی به کسانی که به نان شب محتاجند می‌دانند.
به گزارش اسپوتنیک، پس از تصادف سردار آزمون با خودرو سواری خود، خبر رونمایی سردار آزمون از ون لاکچری‌اش مورد توجه کاربران قرار گرفت که با واکنش‌ کاربران فضای مجازی نیز همراه شده است. در ویدئوی منتشرشده در فضای مجازی، سردار آزمون در حال فوتبال بازی کردن در ون اختصاصی خود با صندلی قرمز چرمی نشسته است.
بسیاری از کاربران خریدن این خودرو را حق مسلم سردار آزمون دانستند و بیان می‌کنند این فوتبالیست ایرانی زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده است. تعدادی از کاربران با دیدن این ویدئو بیان کردند خریدن چنین خودرویی با سرمایه یک فوتبالیست مقدور نیست اما تعدادی دیگر بر این باورند بی ارزش بودن ریال باعث بالا بودن قیمت این خودرو شده است. بعضی از کاربران حرکت سردار آزمون را دهن کجی وی به کسانی که به نان شب خود محتاج هستند می‌دانند و بعضی دیگر با لحن کنایه آمیز وی را بچه پولدار و مغرور خطاب می‌کنند که با اسباب بازی‌های گران قیمتی خود سرگرم است.
از طرفی کاربری از تشویق سایر کاربران نسبت به خودروی میلیاردی که فوتبالیست ایرانی خریده با ناراحتی واکنش نشان داده و گفته است، مگر دیگران زحمت نمی‌کشند؟ چرا تشویق به خودنمایی و به رخ کشیدن می‌کنید؟ هرکس در جایگاه خود زحمت می‌کشد و اختلاف طبقاتی تشویق کردن ندارد برخی دیگر عنوان می‌کنند قهرمانی و خدمت به کشورش یک طرف و اسطوره شدن ورزشکارانی مانند جهان پهلوان تختی و علی دایی در طرف دیگر این ترازو قرار دارند و اینجاست که مشخص می‌شود ورزشکار برای اهداف خود تلاش می‌کند یا در جهت خدمت به مردم قدم بر داشته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала