توقیف ۴ فروند قایق حامل دام زنده قاچاق در آب‌های جزیره قشم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / توقیف ۴ فروند قایق حامل دام قاچاق در آب‌های جزیره قشم
توقیف ۴ فروند قایق حامل دام قاچاق در آب‌های جزیره قشم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2022
اشتراک
رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف ۴ فروند قایق حامل دام زنده قاچاق در آب‌های جزیره قشم خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، ‌مجتبی قهرمانی در تشریح جزییات توقیف 4 فروند قایق حامل دام زنده قاچاق اظهار کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، مأموران دریابانی موفق شدند 4 فروند شناور حامل محموله‌های دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.
Соколиная охота в Московской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2022
جنجال قاچاق رسمی پرندگان ایرانی با مجوز سازمان محیط زیست +عکس
وی با بیان اینکه این محموله‌های قاچاق شامل 172 رأس دام است، تصریح کرد: طی این عملیات، علاوه بر توقیف شناور‌های مورد نظر، 6 نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.
قهرمانی همچنین با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله قایق‌های تندرو این محموله‌های ارزشمند دام زنده را به یکی از کشور‌های حوزه خلیج فارس منتقل نمایند، یادآور شد: خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی و عملیات ضربتی مأموران دریابانی، از خروج این محموله‌های ارزشمند دام از مرز‌های کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با اشاره به خسارات و آسیب‌های جبران ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصاد کشور، خاطر نشان ساخت: دستگاه قضایی در مبارزه با پدیده شوم قاچاق هرگز کوتاه نخواهد آمد و به همین منظور با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала