واکنش روسیه به اظهارات وزیر خارجه اوکراین درباره توافق مینسک

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش مقام روسی به اتهام آمریکا به روسیه و ایران در رابطه با واکسن کرونا
واکنش مقام روسی به اتهام آمریکا به روسیه و ایران در رابطه با واکسن کرونا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2022
اشتراک
رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای دولتی روسیه به اظهارات وزیر امور خارجه اوکراین مبنی بر اینکه کی‌یف به توافقات مینسک بر اساس شرایط روسیه عمل نخواهد کرد، واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، لئونید اسلوتسکی، رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای دولتی روسیه اظهارات دمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین مبنی بر اینکه کی‌یف به توافقات برای حل مناقشه در دونباس بر اساس شرایط روسیه عمل نخواهد کرد را پوشش دیگری از خرابکاری در توافقات مینسک خواند.
این سیاستمدار در کانال تلگرامی خود نوشت: بله و لازم نیست. به آنچه که توسط اوکراین نوشته و امضا شده است عمل کنید. تنها پس از آن، درگیری داخلی اوکراین در دونباس به طور مسالمت آمیز و خیلی سریع پایان خواهد یافت.
دیمیتری کولیبا وزیر امور خارجه اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2022
اوکراین: کی‌یف به توافقات مینسک بر اساس شرایط مسکو عمل نخواهد کرد
اسلوتسکی افزود: ابداع "نسخه مسکو" از توافقات، یکی دیگر از پوشش‌های ارزان قیمت خرابکاری مینسک-۲ است.
رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای دولتی روسیه بیان داشت: این هیچ چیزی بیش از یک تلاش ناخوشایند برای برون رفت از این موضوع که پس از نشست ماکرون و زلنسکی، جایی که رئیس جمهور اوکراین مجبور شد رضایت برای "اجرای همین توافقات" را نشان دهد، نیست.
دمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین پیش از این اظهار داشته بود که کی‌یف از اجرای توافق‌نامه‌های مینسک برای حل مناقشه در دونباس خودداری نمی‌کند، اما طبق شرایط فدراسیون روسیه از آنها تبعیت نخواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала