مجری صداوسیما، با حکم وزیر نیرو، رئیس گنجینه ملی آب ایران شد +عکس

© Photo / IRNAعلی اکبر محرابیان ، وزیر نیرو
علی اکبر محرابیان ، وزیر نیرو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2022
اشتراک
محمدحسین رنجبران، در حکمی به ریاست گنجینه ملی آب ایران منصوب گردید.
به گزارش اسپوتنیک، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو و رئیس شورای موسسه گنجینه ملی آب ایران در حکمی محمدحسین رنجبران را به ریاست گنجینه ملی آب ایران منصوب کرد. محمدحسین رنجبران که اکنون ریاست گنجینه ملی آب را عهده‌دار شده، سابقه مدیرکل سابق روابط عمومی سازمان صداوسیما و وزارت رفاه و تأمین اجتماعی و سردبیری و تهیه‌کنندگی و اجرای چند برنامه گفت‌وگومحور رسانه ملی ایران را در کارنامه کاری خود دارد. و اما این انتصاب با موجی از واکنش‌های منفی کاربران همراه شده است.
"گنجینه ملی آب ایران" مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است که به ‌منظور حفظ ارزش‌ها، فرهنگ و تمدن غنی و گران‌بهای گذشتگان این کشور و ارائه تلاش بی‌وقفه آنان در استفاده هرچه مفیدتر از آب تشکیل شده است. معرفی و انتقال میراث ارزشمند گذشتگان در زمینه آب به نسل حاضر و آیندگان و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای جهت ارتقای آگاهی عمومی، نمایش زیبایی‌های این نعمت و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای فرهنگ‌سازی درست در زمینه مصرف بهینه آب و استفاده از تجربیات بین‌المللی در این عرصه، از جمله اهداف تشکیل این مؤسسه است.
کاربران بسیاری به این انتصاب واکنش‌های تند انتقادی وارد می‌کنند و ضمن اینکه متعجب هستند عنوان می‌کنند این انتصاب هم همچون بسیاری از اتصابات این دوره از ریاست جمهوری با پارتی صورت گرفته است. کاربران عنوان می‌کنند رنجبران، فارغ‌التحصیل رشته تهیه‌کنندگی تلویزیون می‌باشد و با پارتی وارد تلویزیون شد و پس از آن به وزارت رفاه رفت و در حالیکه در کنار اجرا، مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما بود به انتصاب جدید ریاست گنجینه ملی آب ایران درآمد.
برخی از کاربران عنوان می‌کنند این دیگر چه پست سازمانی است و این اسامی را از کجا می‌آورند؟! این کاربران با کنایه عنوان می‌کنند از این انتصاب خردمندانه پیداست ایشان یک رابطه‌ی فامیلی با وزیر نیرو دارند و خوب متاسفانه از این موارد بسیار در ایران دیده می‌شود که فردی در صورتی که در مورد کاری تخصصی ندارد ریاست آنجا را به عهده گرفته است و متخصصین آن حیطه نظاره‌گر او می‌شوند چراکه کاری از دستشان برنمی‌آید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала