استقبال عجیب از یک بلاگر اینستاگرامی در کرمان +ویدئو، عکس

© Sputnik / Ekaterina Chesnokova /  مراجعه به بانک تصاویر Блогер Ира Блан на вручении премии Glamour Influencers Awards 2020 в Москве
Блогер Ира Блан на вручении премии Glamour Influencers Awards 2020 в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2022
اشتراک
افتتاح یک مانتو فروشی در کرمان با حضور یک بلاگر اینستاگرامی موجی از جمعیت را ایجاد کرد که با واکنش‌های منفی کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.
به گزارش اسپوتینک، ویدئوهایی از ازدحام ایجاد شده در یکی از خیابان‌های کرمان به دلیل افتتاحیه یک مانتوفروشی با حضور یک بلاگر، در فضای مجازی منتشر می‌شود که با واکنش‌های تند و انتقادی کاربران همراه شده است.
گفته می‌شود که این بلاگر یکی از بلاگرهای‌ست که چندی پیش در جلسه تشکیل شده "اینفلوئنسرهای اینستاگرام" که به وزارت ورزش دعوت شده بود و در آنجا حضور داشت می‌باشد. و حضور جمعیتی از استقبال کنندگان از وی که در این مراسم شرکت کرده بود، به یک ویدئو پر بازدید در فضای مجازی تبدیل شد.
کاربران بسیاری ضمن ابراز تاسف عنوان می‌کنند متاسفانه این موضوع حقیقت دارد و در این اوضاع شیوع شدید اومیکرون که بسیارند از افراد به علت همین بیماری عزیزانشان را از دست داده‌اند برخی این چنین برای سود شخصی دست به چنین اقداماتی می‌زنند که ای کاش کمی منطق و تفکر پشت صحنه اعمال ما بود.
برخی دیگر از کاربران که از شهروندان کرمانی هستند نیز همچنان ضمن ابراز تاسف عنوان می‌کنند برای مردم شهر خود متاسف هستند که یک بلاگر را آنقدر بزرگ می‌کنند که برای یک تبلیغ کوچک این چنینی چند صد میلیون از پول همین مردم دریافت می‌کند. کاربرانی نیز با کنایه عنوان می‌کنند از آنجایی که بلاگرهای ایرانی دیدند که نمی‌توانند در حد استوری پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم باشند برای همین سفرهای استانی خود را آغاز کردند و بدون شک استقبال ویژه‌ای نیز از فرودگاه تا مقصد از این بلاگر شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала