وحشت ثروتمندان از سقوط بازار

© AP Photo / Richard Drewوحشت ثروتمندان از سقوط بازار
وحشت ثروتمندان از سقوط بازار - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2022
اشتراک
سرمایه گذاران بزرگ به دلیل افزایش احتمالی نرخ کلیدی شروع به انباشت پول نقد کردند
به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، سقوط بازار سهام ایالات متحده در ژانویه، سرمایه گذاران ثروتمند را به احتکار وجه نقد به جای نگه داشتن آن در سهام ترغیب کرد.
بر اساس یک نظرسنجی در ماه ژانویه توسط هلدینگ مالی سوئیسی UBS Global Wealth Management، تقریبا نیمی از ثروتمندان جهان گفتند که از سقوط بازارها بسیار نگران هستند. یک سال پیش در همین ماه، ۴۵ درصد از افراد مورد بررسی نگرانی خود را ابراز کردند.
در ایالات متحده، ۶۱ درصد از کسانی که رای دادند، گفتند که بیش از ۱۰ درصد از سبد سرمایه گذاری خود را به صورت نقد و معادل نقد نگه داشته اند، در حالی که این رقم در سال گذشته ۵۹ درصد از سرمایه گذاران بود. بیش از ۸۰ درصد نیز معتقدند که دولت جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده، باید کنترل تورم را در اولویت سیاست خود قرار دهد.
بانک برتر ایران معرفی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2022
مقدار یارانه نقدی و معیشتی سال آینده ایرانی ها مشخص شد
ترس آمریکایی ها به دلیل تورم و افزایش احتمالی نرخ بهره توسط سیستم فدرال رزرو آمریکا (FRS) است. در میان این چالش ها، آنها منتظر "فرصت مناسب" برای سرمایه گذاری در بخش هایی مانند مراقبت های بهداشتی و فناوری هستند. علاوه بر این، به گفته UBS، سرمایه‌ گذاران ثروتمند آمریکایی در پذیرش وام‌ های جدید و تامین مالی مجدد وام‌ های مسکن فعلی فعال هستند تا این کار را قبل از افزایش نرخ بهره انجام دهند.
این نظرسنجی از ۴ ژانویه تا ۲۴ ژانویه انجام شد - در این دوره بود که شاخص سهام کلیدی S & P 500 روزانه ۱۲.۴ درصد کاهش یافت. UBS از ۳۰۰۰ نفر با حداقل یک میلیون دلار دارایی و ۱۲۰۰ صاحب کسب و کار با درآمد سالانه بیش از ۱ میلیون دلار نظرسنجی کرد.
سرمایه گذاران هنوز در مورد تشدید سیاست پولی تردید دارند، اگرچه سهام ایالات متحده از پایین ترین سطح ژانویه خود افزایش یافته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала