امکان برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر‌های قرمز به صورت خودرویی و موتوری +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / Hossein Zohrevand / cropped imageسالگرد انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن
سالگرد انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2022
اشتراک
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد به علت شرایط خاص کرونایی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، حجت الاسلام و المسلمین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایران گفت: "برنامه‌های بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حفظ کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در بیش از هزار و ۵۰۰ شهر و ۳۰ هزار روستا در حال برگزاری است."
وی افزود: "به علت شرایط خاص کرونایی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در شهرهای قرمز به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد و از جمله رویکردهای برنامه‌های امسال استفاده بیشتر از فضای‌مجازی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهات است."
بسیاری از کاربران به راهپیمایی خودرویی واکنش‌های منفی و تندی نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند که در این شرایط بد و همه‌گیری بیماری اومیکرون جان مردم مهم‌تر از راهپیمایی که هر ساله برگزار می‌شود. این کاربران معتقدند حتی حضور یک خودرو هم می‌تواند خطرناک باشد.
کاربرانی نیز عنوان می‌کنند از طرفی ترافیک‌ سنگینی را بوجود خواهد آمد و به جز آلودگی هوا و اتلاف وقت مردم برای بنزین اتومبیل‌ها هم باید هزینه‌ کنند. جمعی از کاربران نیز نسبت به کلمه میلیونی واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند که میلیونی؟ همه مردم ماشین ندارند که میلیونی شرکت کنند بسیاری از شهروندان هم هزینه بنزین ماشین را ندارند پس انتظار راهپیمایی میلیونی را نباید داشته باشند.
برخی از کاربران دیگر هم به این موضوع اشاره می‌کنند که دولت ایران اکنون وضعیت را نرمال نشان می‌دهند اما بلافاصله بعد از اتمام راهپیمایی، پیک و موج وسیعی از اومیکرون را اعلام می‌کنند و وقتی کار از کار گذشته تازه دستور قرنطینه را می‌دهند. وقتی مسئولین می‌دانند بعضی شهر‌های قرمز هستند می‌توانند راهپیمایی در آن شهرها را کلا لغو کنید نه اینکه دنبال راه چاره‌ای برای راهپیمایی باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала