اجاره ساعتی مدل‌های کارتونی برای جشن تولدهای لاکچری +عکس

© Sputnik / Konstantin Mikhalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Девушка-промоутер отдыхает на лавочке на набережной Ялты
Девушка-промоутер отдыхает на лавочке на набережной Ялты - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2022
اشتراک
چگونه جشن ها با حضور مدل‌های کارتونی لاکچری می‌شوند.
به گزارش اسپوتنیک، اخیرا خبری مبنی بر اجاره مدل‌های کارتونی برای جشن تولدهای لاکچری و خرج کردن خانواده‌ها در فضای مجازی منتشر شده که زیاد شدن این جشن‌ها موضوع مورد بحث در میان کاربران شده است.
جشن‌های لاکچری تقریبا چیزی شبیه به مراسم‌ عروسی هستند با همان گل‌آرایی و آتش بازی و سور و سات مراسم عروسی اما این‌بار در قالب جشن تولدی کودکانه که پدر و مادرها حاضرند برای شادی و خاص بودن مراسم‌شان هزینه زیادی برایش بپردازند.
یک زن که در این حوزه مشغول به فعالیت است. درباره شرایط برگزاری یکی از جشن تولدهای کودکانه توضیح داد: "تولد کودک را ۲ ساعته برگزار می‌کنیم، ۱ ساعت برنامه را به بازی و مسابقه اختصاص می‌دهیم و نیم ساعت میانی مراسم را صرف بریدن کیک و باز کردن کادوها می‌کنیم و نیم ساعت آخر هم اگر بزرگسالان حضور داشته باشند، به پایکوبی و شادی آن‌ها اختصاص می‌دهیم و برای ۲ ساعت ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنیم. این فرد در ادامه افزود: "اگر عروسک تن‌پوش بخواهید، ۵۰۰ هزار تومان به این مبلغ اضافه خواهد شد، علاوه بر آن حباب‌بازی نیز انتهای جشن تولد هم چیزی حدود ۸۰۰ هزار تومان هزینه دارد."

بسیاری از کاربران به جشن و شادی واکنش مثبت نشان می دهند و بیان می‌کنند خرج کردن برای جشن و شادی مشکلی ندارند و تعدادی از کاربران بر این باورند قیمت و خدمات آن‌ها در شرایطی که ۱ میلیون تومان خرج ۲ روز خورد و خوراک خانواده ایرانی است مناسب است. عده‌ای از کاربران نیز می‌گویند این مراسم چندان لاکچری نیست. برخی از کاربران نیز با گلایه بیان می‌کنند همین افرادی که خرج‌های میلیونی می‌کنند خودشان حرف از گرانی می‌زنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала