اگر مبتلا به آرتروز هستید، این خوراکی ها را حتما میل کنید

© Depositphotos.com / CLIPAREAاگر مبتلا به آرتروز هستید، این خوراکی ها را حتما میل کنید
اگر مبتلا به آرتروز هستید، این خوراکی ها را حتما میل کنید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2022
اشتراک
پیاز و سیر بهترین خوراکی برای مبارزه با آرتریت هستند.
به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان در کره جنوبی پیاز و سیر را به دلیل خاصیت تقویت کننده سیستم ایمنی منحصر به فردشان به عنوان بهترین دارو در مبارزه با آرتروز معرفی کرده اند.
روزنامه دیلی اکسپرس در روز سه شنبه 8 فوریه در مقاله ای می نویسد که بیماران آرتریتی که پیاز زیاد می خورند کمترین عود دردناک را در زمان بیماری دارند. علائم رایج آرتریت، از جمله درد مفاصل، محدودیت حرکت، و سطوح بالاتر التهاب را می توان به سادگی با افزودن این دو ماده به رژیم غذایی خود برطرف کرد.
دی آلیل دی سولفید، یک ترکیب ضدالتهابی که در پیاز یافت می شود، فعالیت سیتوکین های پیش التهابی را در بدن محدود می کند که منجر به آسیب به غضروف و مفاصل می شود.
Освежающий напиток в стеклянном бокале с железной трубочкой - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2022
بهترین نوشیدنی برای لاغری
همچنین، برای درمان آرتریت، باید به سیر توجه بیشتری در رژیم غذایی خود کنید. یک ترکیب گوگرد جدا شده از سیر به نام تیاکرمونون اثر ضد التهابی خوبی دارد. به این ترتیب، سیر می تواند به مبارزه با التهاب و حتی جلوگیری از آسیب غضروف ناشی از آرتروز کمک کند.
برای آرتروز می توانید از غذاهای دیگر چون روغن زیتون، آب گیلاس، اسفناج، بروکلی، ماهی چرب، آجیل برزیلی و زردچوبه را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید. با این حال، مشورت با پزشکان برای خوردن این غذاها نیز ضروری است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала