ارائه کیک‌های مخصوص روز پدر با دیزاین‌های جالب +عکس

© Depositphotos.com / Kseniasolپیشنهاد یک ریاضی دان درباره روش صحیح بریدن کیک در جشن ها
پیشنهاد یک ریاضی دان درباره روش صحیح بریدن  کیک در جشن ها  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2022
اشتراک
با نزدیک شدن مناسبت روز پدر در ایران سفارشات برای فروش کیک روز مرد و پدر بالا رفته است.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی تصاویری از کیک‌های روز مرد و پدر در فضای مجازی منتشر شده است که طرح‌های خاص آن مانند مجسمه‌های خامه‌ای و یا شکلاتی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
یکی از مناسبت‌های ویژه ایرانیان تولد امام علی (ع) است و در این روز، ایرانیان برای پدران و مردان جشن می‌گیرند. در این روز اکثر ایرانی‌ها به پاس قدردانی از زحمات بی‌کران پدرشان برای آن‌ها هدیه می‌خرند و جشن می‌گیرند تا شاید جبران محبت بی‌دریغ آن‌ها باشد. به همین منظور کیک‌های مخصوص جشن روز پدر در بسیاری از صفحات قنادی به چشم می‌خورد که با طرح‌های خاص و جالب موردپسند کاربران واقع می‌شود.
به گفته کاربران تعدادی از کیک‌ها طوری طراحی شدند که گویای داستان زندگی پدران زحمت‌کش ایرانی هستند. مثلاً با یک آدمک خامه‌ای شکلاتی پدری روی کیک به تصویر کشیده شده که جلوی تلویزیون دراز شده و در حال دیدن شبکه خبر است. یا مدل دیگر از کیک که ضمن بر تن داشتن پیراهن به همراه کراوات روی کیک یک سیبیل، روی آن قرار داده شده است و یا این‌که با خط خوش روی کیک را با تبریک پدر می‌آرایند که همه این مدل‌ها تداعی خاطرات استراحت کردن مردان را پس از برگشتن از کار نشان می‌دهد.
بسیاری از کاربران با دیدن کیک‌ها به وجد می‌آیند و بیان می‌کنند این کیک‌ها سورپرایز خوبی برای جشن روز پدر می‌باشند. عده‌ای چگونگی سفارش آن را جویا می‌شوند و برخی از مدل‌ این کیک‌ها برای مناسبت‌های مختلف مانند روز زن و یا کیک بازنشستگی تهیه شده‌اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала