صحبت‌های بازیگر خردسال برای جمعی از بزرگان سینمای ایران در جشنواره فجر +ویدئو

© Depositphotos.com / Golyakزیباترین دختربچه جهان کیست؟ + عکس
زیباترین دختربچه جهان کیست؟ + عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2022
اشتراک
لحن کودکانه بازیگر خردسال، بزرگان سینما را مجذوب خود کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئو انتشار یافته از حواشی جشنواره سینمایی فجر، صحبت‌های جالب و شیرین کوثر حیدری بازیگر خردسال ایرانی فیلم هناس مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. کوثر حیدری بازیگر خردسال فیلم هناس با حضور در جشنواره سینمایی فجر با لحن کودکانه خود در میان جمعی از بزرگان و بازیگران سینمای ایران باعث شگفتی حضار شد.
وی در ابتدای صحبت‌هایش با لحن شیرین خود "بسم الله الرحمن الرحیم" را ادا کرد و پس از آن با سلام کردن و عرض ادب به حاضران سالن درحالی‌که با تشویق آن‌ها روبرو شده بود ادامه داد: "بنده کوثر حیدری هستم. ۵ سالمه از تهران" این بازیگر خردسال در ادامه صحبت‌هایش با لحن کودکانه اما با ادبیات مخصوص بزرگسالان بار دیگر حاضران را مجذوب خود کرده و گفت: "خوشحالم که در کنار شما "اساتین" محترم مامان شهره عزیزم بابا داریوش عزیزم آقای طهمورث، آقای شفا تهیه‌کننده عزیز، آقای رحمانی، آقای حجازی و آقای دارابی هستم."
کوثر حیدری در پاسخ به سوال نقشش را دوست داشت گفت: "خیلی این نقشو دوست داشتم هنگامی که برای تست انتخاب بازیگر خدمت خاله شبنم و آقای جوان و آقای دارابی بهشون گفتم که قول میدم سربلندتون کنم و امیدوارم که سر بلندشون کرده باشم." با تشویق حاضران همراه شد و مورد توجه کاربران نیز قرار گرفته است.
بسیاری از کاربران جذب صحبت‌های بازیگر ۵ ساله شدند و ضمن تشویق او می‌گویند آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود. برخی از کاربران با بیان کلمه "ماشالله" او را مورد تشویق قرار می‌دهند و برخی دیگر با کلمات محبت آمیز ابراز محبت می‌کنند. عده‌ای دیگر نیز با اشاره به کودکی خود می‌گویند آن‌ها فقط توانایی بازی کردن را داشتند اما حالا می‌بیننذ که کودک ۵ ساله برای بزرگان سینما مشغول صحبت کردن می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала