مردی در اهواز پس از کشتن همسرش با سر بریده او در خیابان چرخید+ عکس

© Fotolia / gebphotographyچاقو و قتل
چاقو و قتل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.02.2022
اشتراک
در شهر اهواز مردی سر همسر جوان خود را در ملأعام برید.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از برخی از رسانه های ایرانی، روز گذشته در شهر اهواز مردی سر همسر جوان خود را در ملأعام برید که انتشار این خبر باعث تشویش اذهان عمومی شد.
قاتلانی که بعد از قتل یک دختر 17 ساله، سر او را در محل چرخانده بودند، بعد از چند ساعت دستگیر شدند.
برخی از رسانه های اعلام کردند که این مرد اهوازی به کمک برادرش همسر خود را کشت و سر بریده او را در خیابان‌ها گرداند. چند ساعت بعد از این اتفاق عوامل قتل شناسایی و دستگیر شد.
عباس حسینی پویا دادستان اهواز در رابطه با قتل این زن جوان اهوازی، اظهار کرد: اکنون همسر این دختر جوان که قاتل است و برادر همسرش که در قتل کمک کرده دستگیر شدند.
وی در تشریح علت قتل دختر 17 ساله اهوازی که بعداز ظهر روز گذشته اتفاق افتاد، اظهار کرد: ظاهراً این خانم جوان به کشور ترکیه فرار کرده و از آنجا یکسری تصاویر را برای همسر خود ارسال کرده بود که این تصاویر سبب تحریک احساسات همسر وی شده است.
ادستان اهواز با بیان اینکه انگیزه این قتل ناموسی بوده است، افزود: پدر مقتول دختر خود را به ایران بازمی‌گرداند و زمانی که همسر دختر جوان متوجه حضور همسرش در اهواز می‌شود جرأت پیدا می‌کند و برای کشتن وی اقدام می‌کند.
وی گفت: اکنون همسر این دختر جوان که قاتل است و برادر همسرش که در قتل کمک کرده دستگیر شدند و در بازداشت به سر می‌برند.
حسینی تصریح کرد: قطعاً به شدت با متهمان برخورد خواهد شد چرا که علاوه بر بحث قتلی که اتفاق افتاده، گردن زدن این خانم در ملأ عام نیز جرم است.
وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه برخورد دستگاه قضا با افرادی که از این حادثه فیلم گرفته و منتشر می‌کنند چگونه است، اظهار کرد: قطعاً اگر ثابت شود افرادی به صورت عمدی اقدام به انتشار این فیلم‌ها کرده‌اند بازداشت خواهند شد.
دادستان اهواز افزود: فردا به اداره آگاهی دستور می‌دهیم که افرادی را که با انتشار این فیلم‌ها تعمدی سبب تشویش اذهان عمومی شده‌اند را شناسایی کنند.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان از برخورد قاطع و سریع دستگاه قضائی با عوامل قتل زن جوان اهوازی خبر داد.
صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان، اظهار کرد: متأسفانه امروز قتلی در اهواز اتفاق افتاد و متعاقب آن قاتل اقدام به نمایش عمل فجیع خود در یکی از خیابان‌های شهر کرده که این امر موجب خدشه به امنیت روانی شهروندان شده است. وی با بیان اینکه با تلاش پلیس و صدور دستورات قضائی لازم، عوامل قتل شناسایی و ساعاتی پس از حادثه دستگیر شدند، گفت: دستگاه قضائی استان با متهم این حادثه قاطع و سریع برخورد می‌کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала