دستگیری مرد سارق با پوشش زنانه در ایران +ویدئو

© Photo / Public relations center of Federal Security Serviceدزدان مسلح در ایران در پوشش کارمندان وزارت بهداشت دست به دزدی زدند
دزدان مسلح در ایران در پوشش کارمندان وزارت بهداشت دست به دزدی زدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.02.2022
اشتراک
سارق یک خودروی شخصی در ارومیه با پوشش زنانه دستگیر شد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری مبنی بر دستگیری مرد سارق با پوشش و آرایش زنانه در فضای مجازی منتشر شده است که با واکنش انتقادی کاربران همراه شده است.
گزارشات حاکی از آن است که در ارومیه ماموران به زنی ایستاده در کنار یک خودرو مشکوک شدند. آن‌ها پس از سوال و جواب پی به هویت مردانه وی بردند و اما این مرد جوان پس از دستگیری منکر این قضیه شده و عنوان کرد که فقط در کنار خودرو ایستاده بوده و قصد هیچگونه سرقتی را نداشته بود. نیروی انتظامی ارومیه پس از انتقال این سارق به کلانتری بیان کرده است که این سارق سابقه‌دار بوده و چندین بار به دلیل سرقت دستگیر شده و اما متاسفانه پس از آزادی، مجددا با شگردهای مختلفی اقدام به سرقت می‌کند.
کاربران بسیاری از استفاده ترفند تغییر پوشش سارقان ابراز نگرانی کرده‌ و عنوان می‌کنند به این ترتیب تشخیص هویت این افراد دشوار خواهد بود و ممکن است مورد سوءاستفاده‌ی آنها قرار بگیرند.
تعدادی از کاربران نیز با دیدن این ویدئو بیان می‌کنند تصمیم‌گیری در مورد مجرم شناخته شدن این فرد به مراجع قانونی ذیصلاح مربوط است و افراد عادی این حق را ندارند تا در مورد آن اظهارنظر کنند. جمعی از کاربران هم با ته ‌مایه طنز بیان می‌کنند نوع پوشش انتخابی و گریم مناسبی که این فرد داشته شناسایی چهره واقعی و قصد و نیت او را برای ماموران سخت کرده بود. برخی از کاربران اما با ابراز تاسف نسبت به این اتفاق عنوان می‌کنند کاش فقر و فساد در ایران ریشه‌کن شود تا جوانان از روی بیکاری و عدم پذیرش به کارهای ناشایست همچون دزدی روی نیاورند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала