اسپکتیتور از پیروزی پوتین بر ناتو خبر داد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر اسپکتیتور از پیروزی پوتین بر ناتو خبر داد
اسپکتیتور از پیروزی پوتین بر ناتو خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.02.2022
اشتراک
نشریه انگلیسی اسپکتیتور در مقاله ای نوشت: ناتو به دلیل بحران بین ایالات متحده و اروپا از پوتین شکست خورده است.
به گزارش اسپوتنیک، دومینیک گرین روزنامه نگار در نشریه اسپکتیتور نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، بر آمریکا و ناتو پیروز شد، بدون اینکه اقدامی علیه این ائتلاف انجام دهد.
این کارشناس گفت: ولادیمیر پوتین نیازی به اعزام نیرو به اوکراین ندارد. او قبلاً به اهداف استراتژیک خود دست یافته است. ناتو قبلاً تقسیم شده و ناتوان است.
پاسخ امنیتی منتشر شده توسط ایالات متحده و ناتو تایید شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2022
پاسخ امنیتی منتشر شده توسط ایالات متحده و ناتو تایید شد
گرین گفت: سیاست ایالات متحده در قبال متحدان خود باعث ایجاد بحران بین واشنگتن، برلین و پاریس شده است. کاخ سفید به دنبال در نظر گرفتن منافع متحدان، به ویژه، جاه طلبی های مقامات فرانسوی برای اصلی ترین آنها در اروپا و آرزوهای شخصی آلمان ها برای استفاده بیشتر از سوخت های سازگار با محیط زیست نیست.
نویسنده مقاله مطمئن است که دولت بایدن قبل از هر چیز باید موضع خود را در مورد روسیه تغییر دهد: به مسکو احترام بگذارد و درک کند و همچنین از افراط در سیاست اجتناب کند.
کی یف و کشورهای غربی اخیراً نسبت به افزایش ادعایی "اقدامات تهاجمی" روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین ابراز نگرانی کرده اند. مسکو بارها چنین اتهاماتی را رد کرده و گفته است که کسی را تهدید نمی کند و قصد حمله به کسی را ندارد و ادعای "تجاوز" به بهانه ای برای استقرار تجهیزات نظامی بیشتر ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала