توجه کاربران به تنوع در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران +ویدئو، عکس

© Sputnik / Mikhail Fomichevیک دانشجو اوکراینی توانست از خودروی قدیمی ساخت شوروی، خودرو برقی بسازد
یک دانشجو اوکراینی توانست از خودروی قدیمی ساخت شوروی، خودرو برقی بسازد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.02.2022
اشتراک
در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در ایران، مراسم افتتاحیه نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، با حضور وزیر میراث فرهنگی برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک، در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مراسم افتتاحیه "پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع و وابسته تهران و "سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی" با حضور عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.
در این مراسم ضرغامی گفت: "حلقه گمشده در طول سال‌های انقلاب اسلامی، توجه نشدن به صنایع دستی و گردشگری است؛ گردشگری برای ما مزیت اقتصادی دارد و غرفه‌های نمایشگاه گردشگری کشورمان، در مقایسه با نمایشگاه فیتو اسپانیا چیزی کم نداشته؛ اما مشخص نیست مشکل کجاست که پیشرفتی در این زمینه نداریم."
این نمایشگاه درحالی افتتاح شده که تهران روزهای نارنجی کرونا را سپری می‌کند و از همین رو برگزاری نمایشگاه، برخلاف سال‌های گذشته به روزهای ابتدایی هفته موکول شده است. این نمایشگاه تا هفته‌های گذشته قرار بود به صورت انفرادی مختص گردشگری و صنایع وابسته به آن باشد، که حالا با صنایع دستی ادغام شده و بخش‌هایی از آن به هنرهای سنتی و محصولات صنایع‌دستی استان‌ها اختصاص داده شده است. در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی تهران هیأت‌هایی از کشورهای عراق، پاکستان، عمان و افغانستان و برخی سفیران خارجی مقیم ایران حضور داشتند.
کاربران بسیاری عنوان می‌کنند با توجه به اینکه تهران در مرز قرمز شدن قرار دارد ترجیح دادند از حضور در این نمایشگاه خودداری کنند اما کاربرانی که در نمایشگاه حضور داشتند از شلوغی نمایشگاه می‌گویند وعنوان می‌کنند ای کاش نمایشگاه گردشگری با نمایشگاه صنایع دستی، همزمان و در یک فضا برگزار نمی‌شد چراکه این فضا بیشتر شبیه بازار دست‌فروشی‌ها با حضور جمعیت فراوان شده بود.
کاربرانی نیز از تنوع نمایشگاه‌ گردشگری صحبت می‌کنند و ویدئوهایی از خودروهای مناسب سفر و گردشگری، که توجه آنها را جلب کرده بود در فضای مجازی برای مخاطبانی که امکان حضور در نمایشگاه را به هر دلیلی نداشته بودند منتشر می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала