دستور ویژه فرمانده کل انتظامی ایران برای استمرار برخورد قاطع با اوباش

© Photo / Young Journalist Clubسردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ایران
سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.02.2022
اشتراک
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، دستور ویژه ای برای استمرار برخورد قاطع و جدی با اراذل و اوباش به فرماندهان انتظامی در سطح کشور صادر کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز در درگیری با اراذل و اوباش به خانواده وی و مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: مأموران جان برکف و ولایتمدار انتظامی همیشه و در همه جا با مخلان نظم و آرامش مردم، شجاعانه برخورد قاطعی داشته و با افتخار جان گرانبهای خود را تقدیم امنیت و آرامش جامعه نموده‌اند و مردم عزیز نیز قدر آنها را می‌دانند.
فرمانده کل انتظامی ایران با بیان اینکه طی هماهنگی به عمل آمده با دادستان محترم کل کشور مجازات‌های سنگینی در انتظار عامل یا عاملان شهادت این مأمور جان برکف انتظامی است، بر برخورد قاطع و دستگیری هرچه سریع‌تر این اراذل و اوباش که باعث احساس ناامنی در مردم شده‌اند، تأکید کرد.
سردار اشتری اعلام کرد: نمی‌گذاریم خون این شهید بزرگوار پایمال شود و اراذل و اوباش بدانند در برابر پنجه فولادین پلیس توان مقابله را نخواهند داشت و سرانجام آنها جز تسلیم در برابر قانون و مردم نخواهد بود.
پلیس تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.01.2022
درگیری مسلحانه پلیس و سارقان در پایتخت ایران + ویدئو
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است.
وی بیان داشت: اقتدار پلیس لازمه امنیت است و ضرورت دارد همه نهادها و دستگاه‌های ذی ربط اعم از مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و وزارت دادگستری نسبت به تقنین قوانین مورد نیاز پلیس و اصلاح قانون به کارگیری سلاح و بخشی از آئین دادرسی کیفری، قضات قوه قضائیه با حمایت‌های جدی قضائی و صدا و سیما با حمایت رسانه‌ای، پلیس مقتدر را در استقرار نظم و تأمین امنیت و آرامش مردم همراهی و یاری نمایند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала