مرد دارای هشت همسر، راز خوشبختی خود در زندگی خانوادگی را فاش کرد + عکس

نقاش تایلندی دارای هشت همسر
نقاش تایلندی دارای هشت همسر  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2022
اشتراک
مرد تایلندی دارای هشت همسر، راز خوشبختی خود در زندگی خانوادگی را فاش کرده و از دیدگاه های نسبت به ازدواج سخن گفت.
به گزارش اسپوتنیک، سرگذشت او توسط نشریه The Sun منتشر شده است.
اونگ دام سوروت نقاش و استاد خالکوبی اولین همسر آینده خود را در عروسی یکی از دوستانش ملاقات کرد. مرد به سرعت از معشوقش خواستگاری کرد و این زوج با هم ازدواج کردند.
به زودی سوروت زنی جذاب را در بازار دید و خواست با او آشنا شود. تایلندی پس از اندکی فکر کردن تصمیم گرفت آشنای جدید خود را همسر دوم خود کند و این احتمال را با همسر اولش در میان گذاشت. او با این شرط موافقت کرد که نامزدش را به خانه بیاورد تا ا بتواند با او آشنا شود. در نتیجه، زنان با هم کنار آمده و هنرمند تتوکار عروسی دیگری انجام داد.
پس از مدتی مرد تایلندی در بیمارستان با زن جدیدی آشنا و عاشق او شد و او را همسر سوم خود کرد. تایلندی فکر کرد که هر جا سه ​​نفر باشند ، می توانند شش نفر شوند و سه همسر دیگر خود را در اینترنت پیدا کرد. او آنها را در فیس بوک، تیک تاک و اینستاگرام ملاقات کرد. سوروت همسر هفتم خود را در معبد و همسر هشتم خود را در تعطیلات به همراه چهار همسرش پیدا کرد. این مرد از همسر اولش یک فرزند دارد و دو همسر دیگر باردار هستند.
زنان در چهار اتاق : در هر اتاق دو نفر زندگی می کنند. آنها برنامه ای برای بازدید از اتاق خواب شوهر دارند که مشترکاً آن را تأیید کردند. در همان زمان، همانطور که هنرمند خالکوب و تتوکار خاطرنشان می کند، اگر یکی از همسران بخواهد او را ترک کند، با آرامش واکنش نشان نشان خواهد داد. سوروت توضیح داد: "من سه بار خواهم پرسید که آیا همسرم واقعاً تصمیم گرفته که مرا ترک کند. اگر هر بار پاسخ مثبت است، او را رها می کنم."
طوری که مرد تایلندی خاطرنشان می کند، بسیاری به اشتباه معتقدند که او بسیار ثروتمند است، زیرا می تواند از چنین خانواده ای نگهداری کند. او افزود همه همسرانش مخارج خود را با فروش محصولات دست ساز و لوازم جانبی تأمین می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала