رئیسی: بی‌عدالتی‌های موجود در پرداخت حقوق نگران‌کننده است

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران
ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2022
اشتراک
رئیس جمهور ایران اظهار داشت که دولت در حال نهایی کردن لایحه‌ای است تا پرداخت حقوق کارمندان دولت عادلانه شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا،‌ ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در خصوص اقدامات دولت برای عادلانه کردن پرداخت حقوق به کارکنان دولتی اظهار داشت: بی‌عدالتی‌های موجود در زمینه پرداخت حقوق بسیار نگران‌کننده است و دولت در همین راستا در حال نهایی کردن لایحه‌ای است تا پرداخت حقوق به همه کسانی که از دولت حقوق دریافت می‌کنند، عادلانه شود.
رئیسی افزود: متاسفانه در ماه‌های پایانی دولت قبل لوایحی در زمینه حقوق و مزایای برخی بخش‌ها به مجلس ارائه شد که کارِ کارشناسی کافی روی آنها انجام نشده بود. دولت بعد از بررسی با برخی از این لوایح موافقت کرد اما باید این نکته را در نظر داشته باشیم که دولت مسئول اجرای عدالت در قبال همه ۸۵ میلیون جمعیت کشور است.
نماینده مجلس ایران حداقل حقوق معلمان در سال آینده را اعلام کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2022
نماینده مجلس ایران حداقل حقوق معلمان در سال آینده را اعلام کرد
رئیس جمهور ایران بیان داشت: امروز وقتی به قانون نظام هماهنگ پرداخت نگاه می‌کنیم می‌بینیم که استثنائات بسیاری بر این قانون تحمیل شده تا آنجا که اصل قانون را بلااثر کرده است و آنچه باقی‌ مانده بیش از اجرای عدالت باعث ایجاد تبعیض می‌شود.
وی تصریح کرد: نباید اجازه داد چانه‌زنی در نظام پرداخت حقوق جای عدالت را بگیرد چرا که چانه‌زنی حدِ یقف ندارد؛ دولت موظف است همه حقوق‌بگیران را عادلانه و به یک چشم ببیند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала