ماه عسل رویایی پسر دیوید بکهام و نامزدش در فضا +عکس

© AP Photo / Joel RyanActor David Beckham, right, poses with his son Brooklyn Beckham for photographers upon arrival at the premiere of the film 'King Arthur The Legend Of The Sword'', in London, Wednesday, May 10, 2017
Actor David Beckham, right, poses with his son Brooklyn Beckham for photographers upon arrival at the premiere of the film 'King Arthur The Legend Of The Sword'', in London, Wednesday, May 10, 2017 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2022
اشتراک
پسر دیوید بکهام و نامزدش، ماه عسل خود را در سفر به فضا برگزار می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، دوستان ثروتمند "بروکلین بکهام" و نامزدش "نیکولا پلتز" (مدل و بازیگر هالیوود) قصد دارند این زوج را برای ماه عسل به فضا بفرستند. گزارش‌ها حاکی از آن است که دوستان این پسر دیوید بکهام و نامزدش قرار است بلیت یک سفر به فضا با هواپیمای شرکت "ویرجین گلکتیک" را به عنوان هدیه عروسی به آن‌ها تقدیم کنند. پسر دیوید بکهام و نامزدش قرار است در مراسمی مجلل در روز نهم آوریل با یکدیگر ازدواج کنند و گفته می‌شود دوستان ثروتمندشان قصد دارند یک بلیت ۴۰۰ هزار پوندی سفر به فضا برای آنها بخرند.یک منبع آگاه به روزنامه میرر گفت: "برای خانواده نیکولا و بکام کار آسانی است که اولین سفر وی‌آی‌پی به فضا را برای این دو فراهم کنند."
کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این خبر واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند. بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند خیلی تلخ است برخی از مردم پول خرید یک خانه کوچک را ندارند عده‌ای حتی هزینه برپا کردن یک جشن عروسی را ندارند اما بعضی‌ از افراد ثروتمند آنقدر پول دارند که نمی‌دانند در چه راهی خرجش کنند و چنین تصمیمات عجیبی می‌گیرند. این کاربران معتقدند این کار زیاده‌روی است و می‌توانند خیلی ساده به یک جایی از دنیا سفر کنند اما یکی از شگر‌دهای افراد مشهور همین است که جلب توجه کنند و خبرساز شوند.
برخی دیگر خلاف این نظر را دارند و عنوان می‌کنند خیلی‌ها فقط به این موضوع اشاره دارند که پولشان زیادی کرده و نمی‌دانند چیکار کنند اما حتی یک نفر حتی اشاره نکرده که پول چقدر خوب است که می‌شود با آن در این حد تنوع داشت و اتفاق‌های بزرگ و قشنگ را در این مدت عمر کوتاه تجربه کرد پس جمله‌ی پول خوشبختی می‌آورد کاملا صحیح است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала