روسیه اعمال تحریم های بیشتر علیه مسکو را بی پاسخ نخواهد گذاشت

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر نماینده روسیه چشم انداز تمدید پیمان استارت نو در دوره حکومت بایدن را ارزیابی کرد
نماینده روسیه چشم انداز تمدید پیمان استارت نو در دوره حکومت بایدن را ارزیابی کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2022
اشتراک
اگر تحریم‌ها علیه روسیه اعمال شود، تنها به روسیه آسیب نمی‌ رساند بلکه پاسخ مسکو را نیز در پی خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد گفت، اگر تحریم‌ها علیه روسیه اعمال شود، تنها به روسیه آسیب نمی‌ رساند بلکه پاسخ مسکو را نیز در پی خواهد داشت.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: "ما یاد گرفته ایم که با تحریم ها زندگی کنیم. اگر آنها (تحریم ها) را اعمال کنند، فقط روسیه نیست که آسیب می بیند. امیدوارم کمی فکر کنند و تحریم ها را اعمال نکنند. تحریم ها علیه ما پاسخی را به دنبال خواهد داشت. البته ما پاسخ خواهیم داد."
از سوی دیگر، سفارت روسیه در واشنگتن اعلام کرد که مسکو قصد ندارد در برابر تهدیدات ناشی از آمریکا مبنی بر تحریم روسیه عقب نشینی کند.
بایدن: اعمال تحریم علیه شخص پوتین در صورت تهاجم روسیه به اوکراین وجود دارد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.01.2022
بایدن: اعمال تحریم علیه شخص پوتین در صورت تهاجم روسیه به اوکراین وجود دارد

سفارت روسیه در واشنگتن در حساب توئیتر خود اعلام کرد: "باعث و بانی تنش در روابط آمریکا است نه روسیه. ما قصد نداریم در برابر تهدید به تحریم پا پس بکشیم و بله قربان گو باشیم."

سفارت روسیه تاکید کرد که این خود آمریکا بود که باعث تحریک کودتا ملی گرایی رادیکال در کی یف شد، چیزی که در نتیجه آن ساکنان کریمه در معرض خطر قرار گرفتند و رای به الحاق به روسیه دادند.

این سفارتخانه همچنین ضمن متهم کردن واشنگتن که با نقض اصل جدایی ناپذیری امنیت زیرساخت های نظامی را تا نزدیکی مرز روسیه کشانده است، افزود که روسیه جابجایی و منتقل کردن نیروهایش در خاک خود را حق حاکمیتی خود می داند که هرگز تهدیدی برای هیج طرفی نبوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала