بیماران اومیکرون دارای علائم و نشانه های متفاوتی هستند

CC0 / / بیماران اومیکرون دارای علائم و نشانه های متفاوتی هستند
بیماران اومیکرون دارای علائم و نشانه های متفاوتی هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2022
اشتراک
رئیس بیمارستان کووید مسکو اظهار کرد: علائم و نشانه های سویه اومیکرون بسیار شبیه آنفولانزای فصلی است.
به گزارش اسپوتنیک، زائور شوگوشف دکترای علوم پزشکی، استاد، رئیس بیمارستان موقت کووید در بیمارستان بالینی سماشکو مسکو در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: بیماران بستری شده در بیمارستان با اومیکرون با بیماران بستری شده در بیمارستان در طول گسترش سویه دلتا متفاوت هستند.
به گفته وی، علائم "کلاسیک" عفونت کروناویروس اکنون در بیمارانی که پس از عفونت با سویه اومیکرون در بیمارستان بستری می‌شوند، نادر است.
وی افزود: علائم بیماران شروع به دور شدن از تصور کلاسیک ما در مورد کرونا کردند. از دست دادن بویایی و چشایی در حال حاضر کمتر رایج است. اکنون علائم بیشتری وجود دارد، مانند سارس معمولی، یعنی موارد بیشتری از گلودرد، بدن درد و غیره.
انجام تست کرونا ۱۰ برابر ارزانتر از پی سی آر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2022
انجام تست کرونا ۱۰ برابر ارزانتر از پی سی آر
با توجه به مشاهدات پزشک، اگر فردی به "اومیکرون" آلوده شود، کووید-۱۹ بسیار شبیه آنفولانزای فصلی است. شوگوشف گفت: علائم به سمتی که ما حتی قبل از شروع عفونت کرونا به آن عادت داشتیم تغییر کرده است.
وی خاطر نشان کرد، که نوع اومیکرون ویروس کرونا کمتر از سویه دلتا منجر به بستری شدن در بیمارستان می شود. در عین حال، افرادی که با این وجود به بیمارستان به رسیدند، به عنوان یک قاعده، در وضعیت جدی نیستند، اما در وضعیت متوسطی قرار دارند.
این پزشک گفت: اکنون ۷۵ درصد از بیماران بستری شده در بیمارستان، از دسته حاد ​​نیستند. با این حال، به نظر او، چنین تغییراتی در شکل یک بیمار معمولی نه تنها به دلیل ویژگی‌های سویه جدید کروناویروس رخ داده است. دلیل اصلی مراجعه افراد مبتلا به کووید-۱۹ به ما پیشتر خوددرمانی طولانی مدت بود. شوگوشف گفت: اکنون مردم فهمیده‌اند خود درمانی می‌تواند کشنده باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала