لحظه دیدنی دیدار دو زوج سالمند در بخش مراقبت‌های ویژه +ویدئو

© Fotolia / Oneinchpunchازدواج پیرزن 102 ساله و پیرمرد 100 ساله در خانۀ سالمندان + عکس
ازدواج پیرزن 102 ساله و پیرمرد 100 ساله در خانۀ سالمندان + عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.02.2022
اشتراک
دیدار دو زوج سالمند لحظات زیبایی را برای کادر پزشکی و مخاطبان فضای مجازی رقم زد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از لحظه‌ی دیدار زوج سالمند بستری در بخش مراقبت‌های ویژه در یکی از بیمارستان‌های ایران در فضای مجازی منتشر شده که واکنش‌های احساسی و مثبت کاربران را به دنبال داشته است.
این ویدئو، لحظه‌ی عاشقانه دیدار زوجی را نشان داده است که از بستری و حضور همزمان یکدیگر در یک بیمارستان بی‌اطلاعند و پرسنل بیمارستان و کادر پزشکی با هماهنگی یکدیگر تخت آن‌ها را در کنار یکدیگر قرار می‌دهند. پس از قرار گرفتن‌ آن‌ها کنار هم، پیرمرد دستش را به سمت همسرش دراز می‌کند اما حتی پیر زن توان نگاه کردن به بالا را ندارد که با صدا زدن پیر زن توسط تعدادی از پرستاران سرش را بالا گرفته و به محض دیدن پیرمرد با در آغوش گرفتن و بوسیدن دست همسرش لحظات عاشقانه و تاثیرگذاری را در میان کادر درمان رقم می‌زنند.
بسیاری از کاربران از دیدن این ویدئو با شوق و ذوق واکنش نشان می‌دهند و تعدادی از آن‌ها برای سلامتی آن‌ها دعا می‌کنند. برخی از کاربران می‌گویند که تحت تاثیر این ویدئو اشک از چشم‌هایشان جاری شده است، آن‌ها بر این باورند که مهر، محبت و علاقه علاج تمام بیماری‌هاست. اما عده‌ای به دلیل خیانت دیدن تنهایی را به دوست داشتن ترجیح می‌دهند.
جمع دیگری از کاربران نیز بر این عقیده‌اند این زوج قدیمی با امکاناتی که داشتند بهترین زندگی را کردند اما امروزه برای ازدواج و تشکیل خانواده با خواسته‌های خانواده عروس و داماد روبرو خواهی شد و در صورت درآمد زیر ۱۰ میلیون تومان چرخ زندگی نمی‌چرخد. در این میان برخی از کاربران عنوان می‌کنند اگر طرفین یکدیگر را دوست بدارند و قصد زندگی سالمی را داشته باشند حتی با درآمد و امکانات پایین نیز می‌توان زندگی تازه‌ای را شروع کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала