انتقاد جسورانه گزارشگر پرحاشیه ایرانی از خودش با بیان عجیب +ویدئو

اشتراک
جواد خیابانی به خودش گفت آنقدر بخوان تا بدانی که هیچ نمی‌دانی.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی با مضمون رو در رو شدن جواد خیابانی با خودش در فضای مجازی منتشر شده که با توجه کاربران به ویژه هوادارانش همراه شده است.
در این ویدئو، مجری برنامه از جواد خیابانی می‌پرسید که بزرگترین انتقادی که به جواد خیابانی دارد چیست؟ جواد خیابانی در پاسخ به این سوال گفت: "تو گاهی اوقات خیلی حرف میزنی کمی کمتر حرف بزن. به تو می‌گویم که بیشتر بخوان و بیشتر بدان. تو همان هستی که چند سال پیش گمان می‌کردی خیلی دانایی و الان می‌دانی که آن زمان هیچ نمی‌دانستی. پس بیشتر بخوان تا درباره ندانستن خودت بیشتر بدانی و نه این‌که فکر کنی و به خودت ببالی که خیلی می‌دانی اینقدر بخوان و اینقدر بدان تا بفهمی که هیچ نمی‌دانی."
کاربران عنوان می‌کنند این سبک صحبت از جواد خیابانی دور از انتظار نبود و بسیاری از این کاربران ضمن تایید صحبت‌های این گزارشگر عنوان می‌کنند اگر هر شخص قبول کند که درباره مسائلی ناآگاه است و غرورش را کنار بگذارد می‌تواند با داشته‌های خود دنیای زیباتری بسازد اما عده‌ای دیگر با گوش دادن به صحبت‌های جواد خیابانی مات و مبهوت مانده و سبک فن بیان وی را گنگ عنوان می‌کنند. برخی نیز جواد خیابانی را به خاطر اعتراف و انتقادی که از خود روا داشت تشویق می‌کنند و بر این باورند او در چند سال اخیر به خودشناسی درونی رسیده است. اما برخی از کاربران او را به صحبت‌های بی‌پایه اساس برای بالا بردن طرفدارانش متهم می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала