آموزش و پرورش: دانش آموزان کرونا بگیرند، غرامتش را می دهیم +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAدانش آموزان ایرانی
دانش آموزان ایرانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.02.2022
اشتراک
آموزش و پرورش اعلام کرد که دانش‌آموزان به مدرسه بروند؛ اگر کسی کرونا گرفت هزینه‌هایش را پرداخت می‌کنیم. اگر هم کسی فوت کرد (خدایی نکرده) ۱۵ میلیون غرامت می‌دهیم.
به گزارش اسپوتنیک، مدیر کل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش ایران از پرداخت هزینه‌های بستری دانش آموزان مبتلا به کرونا تا سقف ۱۰ میلیون تومان خبر داد و اعلام کرد که دانش‌آموزان به مدرسه بروند؛ اگر کسی کرونا گرفت هزینه‌هایش را پرداخت می‌کنیم. اگر هم کسی فوت کرد (خدایی نکرده) ۱۵ میلیون غرامت می‌دهیم. این موضوع با موجی از واکنش‌ خانواده‌های ایرانی همراه شده است.
خبرگزاری صدا و سیمای ایران در این‌باره نوشت: گودرز کریمی‌فر، مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: "وزارت آموزش و پرورش هزینه‌های درمانی سرپایی و بیمارستانی ناشی از هر حادثه برای دانش آموزان را تا سقف شش میلیون تومان پرداخت خواهد کرد و به دانش آموزانی که به دلیل اعمال جراحی در بیمارستان بستری می‌شوند تا سقف شش میلیون تومان کمک درمانی پرداخت خواهد شد، ضمن اینکه به خانواده‌های دانش آموزان متوفی ناشی از هر حادثه در داخل و یا خارج از مدرسه تا سقف ۱۵ میلیون تومان غرامت فوت دریافت خواهند کرد. و علاوه بر جبران غرامت فوت و نقص عضو تا حد دیه کامل برابر رأی قطعی دادگاه و مراجع ذیصلاح پرداخت می‌شود. همچنین سقف پرداختی بیمه حوادث دانش آموزان در طول یک سال تحصیلی در داخل و خارج از مدرسه ۹ هزار و ۱۷۸ تومان برای هر دانش آموز است."
بسیاری از کاربران با خشم و توهین به این صحبت‌ها واکنش نشان دادند و عنوان می‌کنند اگر این افراد که برای یک ملت تصمیم می‌گیرند فرزند دانش‌آموز دارند باز هم حاضرند خود به چنین توصیه‌ای عمل کنند؟! آیا ارزش فرزندان و جگرگوشه‌های مردم ۱۵ میلیون تومان است که اینگونه نرخ تعیین می‌کنند. جمع زیادی از کاربران عنوان می‌کنند به این ترتیب بهتر است کودکانمان را به مدرسه نفرستید چراکه نه درست آموزش می‌بینند و نه درست تربیت می‌شوند.
برخی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند به دولت جدید دلخوش بودیم که گویا این دولت از دولت قبلی بدتر است و تنها پیشنهادی که می‌توان داد این است که این آقایان که برای مردم این چنین نسخه می‌پیچند خودشان به جای کودکان ما به مدرسه بروند و ما حاضریم غرامت ۱۵ میلیونی آنها را نیز پرداخت کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала