مخالفت دولت ایران با هرگونه افزایش قیمت که باعث فشار اقتصادی شود

© IRNAعلی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت ایران
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2022
اشتراک
سخنگوی دولت ایران گفت: دولت با هرگونه افزایش قیمت که باعث فشار اقتصادی بر مردم شود مخالف است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی بهادری‌جهرمی در خصوص جلسه امروز یکشنبه هیئت دولت اظهار کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مباحثی پیرامون آن مطرح شد و رئیس‌جمهور به وزرا و معاونین مربوطه دستور داد گزارشی از وضع موجود تهیه و به دولت ارائه کنند.
وی افزود: در همین راستا، معاون اول رئیس‌جمهور مأمور شد کارگروهی متشکل از وزرا، معاونین دستگاه‌های اجرایی و متخصصان دانشگاهی و همچنین فعالان صنعت و تجارت در بخش خصوصی تشکیل دهد.
سخنگوی دولت گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم ثبات در قوانین و مقررات نیز مورد توجه همه اعضای دولت قرار گرفت و مقرر شد موارد احصا و ضمن کاهش بی‌ثباتی در قوانین، از مقررات دست و پاگیر نیز جلوگیری شود.
 ابراهیم رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.12.2021
رییس جمهور ایران: گرانی و تورم به زودی متوقف خواهد شد
بهادری‌جهرمی با بیان اینکه قرار شد برای حمایت عملی از تولید و تولیدکننده برنامه‌ریزی شود، افزود: در حوزه گمرک که در فرمایشات رهبر انقلاب مثال زده شده بود، برای وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک دستوراتی صادر شد که تغییرات در مقررات را پایش کنند و اصلاحاتی در رویه گذشته انجام دهند.
سخنگوی دولت ایران همچنین از رد پیشنهاد افزایش هزینه‌های پستی و تعرفه معاینه فنی خودرو در هیئت دولت خبر داد و تأکید کرد: در این نشست رئیس‌جمهور، معاون اول و همه اعضای هیئت دولت با هرگونه افزایش قیمت که باعث فشار اقتصادی بر مردم شود، مخالفت کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала