ماجرای مهاجرت رئیس پلیس اسبق تهران بزرگ به کانادا و واکنش وی +ویدئو، عکس

© Fotolia / Pink Badgerچمدان
چمدان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2022
اشتراک
سردار مرتضی طلایی با حضور در پل طبیعت، درباره‌ی شایعات مهاجرتش به کانادا واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در چند روز گذشته خبری با عنوان مهاجرت مرتضی طلایی، رئیس پلیس سابق تهران بزرگ به کانادا همراه با تصاویری از یک مرد میانسال در یک باشگاه ورزشی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. این ویدئو کوتاه حواشی زیادی به وجود آورد و ادعاها درباره‌ی مهاجرت وی به کانادا با واکنش او همراه شد.
ماجرای این موضوع از توئیت عبدالله عبدی، خبرنگار مستقل آغاز شد که وی با انتشار تصاویری در توئیتر خود مدعی مهاجرت سردار طلایی به کانادا شده بود، تصاویری که در یکی از باشگاه‌های ورزشی این کشور ثبت شده بودند.
این خبرنگار در توئیت خود چنین نوشت: "بر اساس عکس‌‌ها و فیلم به دست رسیده، مرتضی طلایی، نایب رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران و رئیس پلیس سابق تهران بزرگ که در سال هشتاد و پنج با درجه نظامی سردار سرتیپ دوم پاسدار بازنشسته شده بود اکنون در کانادا اقامت دارد و به زندگی مشغول است."
اما چیزی از انتشار این توئیت نگذشت که خبرگزاری موج در مطلبی به نقل از سردار طلایی نوشت که او در ایران حضور دارد. و طلایی در گفتگو با این خبرگزاری و در رابطه با ادعای مطرح شده درباره‌ی مهاجرت وی به کانادا گفت: "حال که با شما صحبت می‌‌کنم در کنار مادرم خانه نشسته‌ام و اگر کسی با من کاری دارد می‌تواند با شماره‌ی همراهم تماس بگیرد."
وی به این گفتگو بسنده نکرد و در شب‌های گذشته با حضور در پل طبیعت تهران و ضبط ویدئویی در این مکان، شایعات منتشر شده را تکذیب کرد و گفت: "ما نوکری این مردم و این آب و خاک رو با تمام عالم عوض نمی‌‌کنیم. آن جاهایی که شما فکر می‌‌کنید ما برای آن سر و دست می‌شکنیم ارزانی شما باشد. ما جوانی و عمرمان را با افتخار تقدیم مردم و نظام و انقلاب کردیم و به فضل الهی تا وقتی نفس داریم در همین راه و صراط باقی خواهیم ماند."
کاربران معتقدند به فضای مجازی نباید اعتماد کرد و هر شخص باید با توجه به فضایی که در آن قرار دارد از صحت موضوعات این چنینی باخبر شود و سپس واکنش نشان دهد. جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند سردار اکنون در ایران است اما ممکن است پیش‌تر به کانادا سفر کرده و یا در آنجا زندگی کرده باشد. بنابراین اگر وی به دلیل حضورش در ایران این موضوع را تکذیب کرده است دلیلی بر صحت این موضوع نیست. برخی از کاربران اما این اتفاقات را مکر و حیله دشنمان ایران و ایرانی می‌دانند و معتقدند نباید اجازه داد این فتنه‌‌گری‌ها به نتیجه برسد و به اتحاد مردم ایران ضربه بزند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала