رهگیری ایلان ماسک توسط یک جوان 19 ساله + عکس

© AFP 2023 / Britta Pedersenشوخی ایلان ماسک در مورد تلاش برای تصرف روسیه
شوخی ایلان ماسک در مورد تلاش برای تصرف روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2022
اشتراک
جک سوینی در ازای حذف اکانت حاوی اطلاعات مربوط به پروازهای ایلان ماسک 50000 دلار درخواست کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تارنمای " پروتکل"، صاحب اکانت "ایلان جت" در توییتر که به پروازهای هواپیمای شخصی ایلان ماسک اختصاص دارد قیمت حذف اکانت را اعلام کرد.
جک سویینی 19 ساله که از طریق یک اکانت توییتر حرکات جت شخصی ایلان ماسک را دنبال می‌کند، مدعی است که ماسک 5 هزار دلار به او پیشنهاد داده تا این صفحه را ببندد و به او توصیه کند که چگونه می‌تواند جلوی ردیابی شدن جتش را بگیرد. با این حال، سویینی پیشنهاد ماسک را رد کرده و می‌گوید لذت ردیابی این جت خیلی بیشتر از 5 هزار دلار است.
ایلان ماسک از سویینی خواسته بود تا اکانت توییتر ElonJet@ را حذف کند. مدیرعامل تسلا مدعی است که این اکانت امنیت او را به خطر می‌اندازد.
سویینی ظاهرا از طریق چند بات نرم‌افزاری توانسته موقعیت جت شخصی ماسک را دنبال کند. از این رو موسس تسلا به او گفته بود: "چطور است در ازای 5 هزار دلار این اکانت را به من بدهی و کمکم کنی کمتر بتوانند مرا رهگیری کنند". سویینی گفته بود که"قابل انجام است، اما در ازای 50 هزار دلار".
این فرد 19 ساله به ایلان ماسک گفته بود که می‌خواهد از این مبلغ برای کمک هزینه دانشگاه و خرید یک تسلا مدل 3 استفاده کند.
ماسک ابتدا در پاسخ به این پیشنهاد گفته بود درباره آن فکر می‌کند، ولی بعدا مدعی شد که منطقی نیست بابت حذف این اکانت پولی بپردازد. جک سویینی حالا می‌گوید ماسک ظاهرا به بعضی از توصیه‌های فنی او عمل کرده و با کمک یک سیستم مسدودسازی، شناسه جت خود را تغییر می‌دهد تا ردیابی‌اش سخت‌تر شود. به گفته سویینی او از طرفداران موسس تسلا بود، و می‌خواست بداند که ماسک کجاست و در کدام‌یک از شرکت‌هایش فعالیت می‌کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала