برند جدید کچاپ انگلیسی +عکس

© AFP 2023ملکه انگلیس
ملکه انگلیس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2022
اشتراک
الیزابت دوم، ملکه انگلیس تولید کچاپ با مارک تجاری خود را آغاز کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه " People "، الیزابت دوم، ملکه انگلیس تولید کچاپ با مارک تجاری خود را شروع کرده است. مواد لازم برای تهیه این سُس در گراف‌نشین "نورفولک" پرورش می یابد و یک بسته آن حدود 6,7 پوند استرلینگ قیمت دارد.
در بریتانیا معتقدند که ملکه الیزابت از ساندویچ های برگر بدش نمی آید، اما به قول آشپز مخصوص او، ملکه، برگر بدون نان و بدون کچاپ را ترجیح می دهد.
گفتنی است، محققان متذکر شدند که ملکه الیزابت ناهار و شام ساده را ترجیح می دهد.به گفته دارن مک‌گردی، سرآشپز سابق او، ملکه غذای ماهی و یا گوشت با سبزیجات را دوست دارد. او سعی می کند از خوردن سیب زمینی، ماکارونی خودداری کند. به ویژه هنگام صرف شام. اسفناج از سبزیجات مورد علاقه اوست.
ملکه الیزابت وعده های غذایی خود را کاملا کنترل شده میل می کند. او چهار وعده ی سبک را به سه وعده ی غذایی سنگین ترجیح می دهد. ملکه شکلات تلخ ۶۰درصد یا بالاتر را ترجیح می دهد. او می گوید شکلاتش حتما باید تلخ باشد، هر چه تلخ تر، بهتر.
ملکه الیزابت برای داشتن خوابی راحت، همیشه سعی می کند در یک زمان مشخص به جای خواب برود. قبل از خواب، یک گیلاس شامپاین می نوشد و بعد کمی کتاب می خواند و رأس ساعت 23.00 ( یازده شب) به خواب می رود. او هشت ساعت و نیم می خوابد و ساعت هفت و نیم صبح بیدار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала